  • 101. Data: 2021-08-23 16:51:11
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Tu nie chodzi co jest dobre a co złe.
    > Te firmy nie mają gwarancji że nie poupadają z hukiem i pociągną na dno
    > swoich kontrahentów.

    Banki też nie mają.
    SKOK Wołomin zdaje się padł, Idea Bank wręcz została wywłaszczona.
    Właścicieli (akcjonariuszy) pozbawili udziałów i tyle.
    Były i nie ma. Hajs został wyłącznie u klientów.

    > Dla banków jest ździebko _INNY_ ;-)

    No tak. Bardziej restrykcyjny.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 102. Data: 2021-08-23 16:56:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 16:46, Wojciech Bancer pisze:

    > Ale docelowy rachunek był zawsze w PLN, to jak?

    To wypłacić gotówkę. Jakie masz jeszcze bankowe problemy? ;-)

  • 103. Data: 2021-08-23 17:02:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 16:46, Wojciech Bancer pisze:

    > Ale docelowy rachunek był zawsze w PLN, to jak?

    KURWA MAĆ...

    Rozwaliłeś mnie tym pytaniem.

    Zawsze traktujesz ludzi jak DEBILI?

    Myślisz że nadal z Tobą warto rozmawiać?

    Ja pierdolę

  • 104. Data: 2021-08-23 17:09:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 13:08, Wojciech Bancer pisze:
    > No więc nie jest to uczciwe, że ludzie niegdyś krzyczący "dajcie nam franki",
    > krzyczący "jesteśmy dorośli", wyśmiewający się z ludzi, którzy wtedy doradzali
    > rozwagę, którzy wtedy doradzali "bierz w waludzie której zarabiasz" -
    > że Ci ludzie - są teraz nagradzani. A ludzie rozsądni (w tym i ja) są
    > karani.

    KURWA jeszcze raz.

    Bezczelnemu cwaniakowi kowalskiemu wolno cwaniakować i szukać mniejszej
    raty.

    Bankowi NIE WOLNO dawać mu do podpisu umowy z błędami lub zapisami
    sprzecznymi z prawem. Na to jest przepis.
    Jeśli sobie nie poradzili z interpretacją przepisów i sprzedawali jako
    produkt bankowy ;-) instrument spekulacyjny pod nazwą KREDYTU
    HIPOTECZNEGO to tym gorzej świadczy o takich bankowcach.

    Już na pierwszy rzut oka zmiana WARTOŚCI KAPITAŁU w zależności od
    jakiegoś CZYNNIKA zapala czerwoną lampkę.

    Tylko że klientowi WOLNO jej nie dostrzec a bank MUSI ją WIDZIEĆ

    Zrozumiesz kiedyś i wyjdziesz ze swojego MATRIXA?

  • 105. Data: 2021-08-23 17:12:28
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > KURWA jeszcze raz.

    [... bla bla bla, yada yada yada...]

    Stanowisko podtrzymuję, a Ty się wkurwiaj dalej.:)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 106. Data: 2021-08-23 17:13:41
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > KURWA MAĆ...
    > Rozwaliłeś mnie tym pytaniem.
    > Zawsze traktujesz ludzi jak DEBILI?

    Ludzi? Nie. Ciebie? Tak.

    > Myślisz że nadal z Tobą warto rozmawiać?
    > Ja pierdolę

    Prosze, zrób mi przelew CHF na rachunek w PLN.
    I dare you.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 107. Data: 2021-08-23 17:14:36
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > To wypłacić gotówkę. Jakie masz jeszcze bankowe problemy? ;-)

    Ale co wypłacić gotówkę? Ocipiałeś? To jest kredyt celowy zią.
    Leci na konto dewelopera, czy sprzedawcy mieszkania, a nie na konto
    cwaniaczka, kombinatorka.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 108. Data: 2021-08-23 17:16:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak będziesz pisał kolejną umowę to pomyśl też o wypłacie gotówkowej. ;-)

    Kurwa cwaniak z bańką w nosie się znalazł.

  • 109. Data: 2021-08-23 17:19:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Żeby było zgodnie sprawę na rachunek walutowy

    Kurwa

    Mój pierwszy kredyt FRANKOWY był wypłacany w gotówce.
    Tak po przeliczeniu na złotówki bo możesz tego nie ogarnąć

    Ogarnij sie

  • 110. Data: 2021-08-23 17:21:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 17:13, Wojciech Bancer pisze:
    > Prosze, zrób mi przelew CHF na rachunek w PLN.
    > I dare you.

    I MASZ. Dureń ma kolejny problem ;-)

    Indeksację wg wewnętrznego kursu KURWA wymyślił a WYPŁACIĆ franków nie
    potrafi ;-)