  • 11. Data: 2012-11-21 23:47:06
    Temat: Re: Zwrot towaru a utrata bonusu
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 21.11.2012 o 23:39 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Dla mnie może :-)

    Powodzenia i daj znać, czy się udało :-)
    [sas]

  • 12. Data: 2012-11-22 00:00:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" k8jljo$pd7$...@n...news.atman.pl

    > Kiedys to dowolne kwoty oddawali gotowka...
    > Pozniej mozna bylo debetowke podac...

    Tanie przelewy z kredytówki? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-11-22 00:03:36
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-21 23:46, darnok pisze:
    > Wpisza nr transakcji i 4 ostatnie cyfry karty i im potwierdzi czy to ta
    > karta.
    > Niestety nie przechodzi juz podawanie innej karty.

    A co w przypadku gdy karta wyzionęła ducha? Zwrotu nie będzie?

  • 14. Data: 2012-11-22 00:20:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > Ha! A ja właśnie do Castoramy muszę wrócić.

    swego czasu oddali mi gotówkę, ale teraz pewnie juz sie nauczyli

  • 15. Data: 2012-11-22 05:55:08
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-11-21 23:15, [sas] napisał(a):
    > pytanie: czy rzeczywiście można dokonać zwrotu na inną kart niż na tą, z której się
    wykonywało płatność?

    Z obserwacji wnoszę, że da się w tych sklepach, w których kasa i terminal są
    rozdzielone. Jeśli są zblokowane w jednej obudowie - wyskakuje błąd przy próbie
    zwrotu.

    --
    TrzyLinie

  • 16. Data: 2012-11-22 08:13:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 20:58:18 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Elo
    > Ciekawi mnie, czy w przypadku zwrotu towaru kupionego na
    > debet�wk�, gdy dostan� w sklepie got�wk�, to bank w jaki� spos�b
    > dowiaduje si� o tym i czy mo�e mi cofn�� bonus, przyznany z
    > tytu�u zakupu. Kwota zakupu ok. 100.

    Wczoraj w Auchanie placilem karta, zwrocili gotowke. Nawet o nic nie pytali, pani od
    razu siegnela reka do kasy po pieniazki.
    Tyle, ze kwota to kilkanascie zl.

    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2012-11-22 09:54:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Nov 2012 23:46:29 +0100, darnok
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >Wpisza nr transakcji i 4 ostatnie cyfry karty i im potwierdzi czy to ta
    >karta.
    >Niestety nie przechodzi juz podawanie innej karty.
    A co robia na "karta ktora placilem zostala zlikwidowana,
    wypowiedzialem umowe bankowi"?

    WAM

  • 18. Data: 2012-11-22 10:07:21
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 09:54:03 UTC+1 użytkownik WAM napisał:
    > A co robia na "karta ktora placilem zostala zlikwidowana,
    > wypowiedzialem umowe bankowi"?

    Wypłacają gotówkę.

  • 19. Data: 2012-11-22 18:01:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 22 Nov 2012 01:07:21 -0800 (PST), Piotr Hołda

    >Wypłacają gotówkę.
    Czyli dowolna kwote mozna odebrac gotowka jesli karta zostala
    zlikwidowana :)

    WAM