  • 1. Data: 2012-11-21 16:46:24
    Temat: Lokaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Idea bank proponuje obecnie 5670zł za 100.000 wrzucone na rok czasu (oferta
    lokaty połączonej z polisą czyli kasa objęta BFG)
    Czy ktoś poza ideą daje podobną kwotę?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 2. Data: 2012-11-21 16:57:30
    Temat: Re: Lokaty
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-21 16:46, Budzik pisze:
    > Idea bank proponuje obecnie 5670zł za 100.000 wrzucone na rok czasu (oferta
    > lokaty połączonej z polisą czyli kasa objęta BFG)
    > Czy ktoś poza ideą daje podobną kwotę?

    Czy 5670 po Belce ???
    A jak podobną kwotę?
    Bo są banki, które dają podobne kwoty, ale cyferki w innej kolejności.
    :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-11-21 17:56:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @guglowapoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy 5670 po Belce ???

    5670 finalnie dla mnie.
    Belki nie ma ponieważ na kapitał zakładana jest lokata 0,1% a na
    oprocenotowanie zakładana jest poliso-lokata a z niej nie płaci się belki.

    > A jak podobną kwotę?
    > Bo są banki, które dają podobne kwoty, ale cyferki w innej kolejności.
    >:)

    Podobną czyli np. powyżej 5500

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 4. Data: 2012-11-21 18:11:03
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Płaci się za to podatek dochodowy w PIT za wykupioną przez bank w Twoim imieniu
    polisę. Urzędy skarbowe już zacierają ręce i szykują się do kontroli, oczywiście pod
    koniec 2017 roku.

  • 5. Data: 2012-11-21 18:51:53
    Od: d...@i...eu

    W dniu środa, 21 listopada 2012 18:11:03 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:
    > Płaci się za to podatek dochodowy w PIT za wykupioną przez bank w Twoim imieniu
    polisę. Urzędy skarbowe już zacierają ręce i szykują się do kontroli, oczywiście pod
    koniec 2017 roku.

    gdy wspomniałem panu dzwoniacemu z idei o niejasnej sytuacji z podatkiem, zaczął
    zarzekać się ze sprawa jest 100% jasna na dzień dzisiejszy, a prawo nie moze działać
    wstecz

  • 6. Data: 2012-11-21 19:15:32
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Miał rację, bo jest jasna. Bank nie płaci podatku od polisy tylko Ty, składka jest w
    całości Twoim dochodem, tak jak składka na ubezpieczenia prywatne zdrowotne w
    firmach. Co ma tu być niejasne :-)

  • 7. Data: 2012-11-21 19:33:02
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-21 19:15, Konfabulator pisze:
    > Miał rację, bo jest jasna. Bank nie płaci podatku od polisy tylko Ty, składka jest
    w całości Twoim dochodem, tak jak składka na ubezpieczenia prywatne zdrowotne w
    firmach. Co ma tu być niejasne :-)

    Składka (płacona przeze mnie) - (moim) dochodem ???
    Może ja jakiś "inteligentny inaczej" jestem...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 8. Data: 2012-11-21 19:37:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 09:51:53 -0800 (PST), d...@i...eu napisał(a):

> [...]
    zarzekać się ze sprawa jest 100% jasna na dzień dzisiejszy, a prawo nie moze działać

    On ma to sprzedać, a nie wzbudzać wątpliwości.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2012-11-21 19:40:32
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-21 18:51, d...@i...eu pisze:
> [...]
    zarzekać się ze sprawa jest 100% jasna na dzień dzisiejszy, a prawo nie moze działać

    Panu, skoro już dzwoni, należy zapodać tekst "proszę o wykluczenie tego
    numeru telefonu z możliwości składania ofert drogą telefoniczną" i
    upewnić się, że się nagrało. Warto jeszcze poprosić, aby pan podał datę
    i godzinę i powtórzył swoje nazwisko.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-11-21 19:42:53
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    To nie zapoznałeś się z produktem w który inwestujesz?

    Pokrótce.

    Bank sprzedaje Ci zwykłą lokatę bankową na 0,1%, koniec produktu.

    I teraz, bank dodatkowo zobowiązuje się, ubezpieczyć wszystkich, którym to wciśnie,
    gupowym ubezpieczeniem na życie i dożycie, a świadczenie z kolei ubezpieczyciel
    zgadza się wypłacić tym, którzy zainwestują w lokatę.

    Czyli, Ty kupujesz lokatę, BANK kupuje polisę w której Ty jesteś uposażonym,
    ubezpieczyciel wypłaca Ci świadczenie.

    Od wykupionej Ci polisy należy się US podatek dochodowy.