  • 1. Data: 2012-11-21 21:00:45
    Temat: Zwrot towaru a utrata bonusu
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Ciekawi mnie, czy w przypadku zwrotu towaru kupionego na
    debetówkę, gdy dostanę w sklepie gotówkę, to bank w jakiś sposób
    dowiaduje się o tym i czy może mi cofnąć bonus, przyznany z
    tytułu zakupu. Kwota zakupu ok. 100.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 2. Data: 2012-11-21 21:13:43
    Temat: Re: Zwrot towaru a utrata bonusu
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ciekawi mnie, czy w przypadku zwrotu towaru kupionego na
    > debetówkę, gdy dostanę w sklepie gotówkę, to bank w jakiś sposób
    > dowiaduje się o tym i czy może mi cofnąć bonus, przyznany z
    > tytułu zakupu. Kwota zakupu ok. 100.

    Jeśli dostajesz gotówkę lub podasz inną kartę do zwrotu to bank
    się raczej nie dowie. Co innego jeśli zwrot będzie na tę samą.

    a.

  • 3. Data: 2012-11-21 22:18:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wemif napisał(a) :
    > Jeśli dostajesz gotówkę lub podasz inną kartę do zwrotu to bank
    > się raczej nie dowie. Co innego jeśli zwrot będzie na tę samą.

    Dzięki.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 4. Data: 2012-11-21 22:55:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" k8jcln$2k7$...@h...amsnet.pl

    > Jeśli dostajesz gotówkę lub podasz inną kartę do zwrotu to bank
    > się raczej nie dowie. Co innego jeśli zwrot będzie na tę samą.

    Zatem należy kartę/konto zamknąć? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-11-21 23:15:14
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 21.11.2012 o 21:13 Wemif <w...@a...pl> pisze:

    > Jeśli dostajesz gotówkę lub podasz inną kartę do zwrotu to bank
    > się raczej nie dowie. Co innego jeśli zwrot będzie na tę samą.

    a jest to możliwe do realizacji, tj. zwrot na inną kartę?
    kiedyś zwracałem coś w castoramie i najzwyczajniej w świecie zapomniałem,
    którą kartą płaciłem. podałem pierwszą kartę - zwrot się nie udał, podałem
    drugą - tak samo, dopiero przy trzeciej uznanie się powiodło.

    pytanie: czy rzeczywiście można dokonać zwrotu na inną kart niż na tą, z
    której się wykonywało płatność? i czy na terminalu pracownik rzeczywiście
    dostawał błąd i zwrot nie był możliwy, czy może tylko komunikat w stylu
    "włóż właściwą kartę albo kontynuj z obecną. czy kontynuować tak/nie?"

    [sas]

  • 6. Data: 2012-11-21 23:22:41
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 23:15:27 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:
> [...]
    >
    > dostawał błąd i zwrot nie był możliwy, czy może tylko komunikat w stylu
    >
    > "włóż właściwą kartę albo kontynuj z obecną. czy kontynuować tak/nie?"

    Da się. Robiłem tak wielokrotnie. Płatność KK, zwrot na debetówkę. Nigdy w
    Castoramie.

  • 7. Data: 2012-11-21 23:33:21
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 21.11.2012 o 23:22 Piotr Hołda <p...@g...com> pisze:

    > Da się. Robiłem tak wielokrotnie. Płatność KK, zwrot na debetówkę. Nigdy
    > w Castoramie.

    Dzięki za info. I małe sprostowanie z mojej strony, to był Leroy Merlin, a
    nie Castorama, jeżeli oczywiście to może mieć jakieś znaczenie.

    [sas]

  • 8. Data: 2012-11-21 23:38:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Hołda napisał(a) :

    > Da się. Robiłem tak wielokrotnie. Płatność KK, zwrot na debetówkę. Nigdy w
    Castoramie.

    Ha! A ja właśnie do Castoramy muszę wrócić.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 9. Data: 2012-11-21 23:39:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    [sas] napisał(a) :

    > Dzięki za info. I małe sprostowanie z mojej strony, to był Leroy Merlin, a
    > nie Castorama, jeżeli oczywiście to może mieć jakieś znaczenie.

    Dla mnie może :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 10. Data: 2012-11-21 23:46:29
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-11-21 23:38, Zbynek Ltd. wrote:

    > Ha! A ja właśnie do Castoramy muszę wrócić.

    Jak bedzie to niska kwota <50 pln to ci powinni oddac gotowke.
    Powyzej poprosze o slipa. Jak nie bedziesz mial to poprosza o karte
    ktora placiles.
    Wpisza nr transakcji i 4 ostatnie cyfry karty i im potwierdzi czy to ta
    karta.
    Niestety nie przechodzi juz podawanie innej karty.
    Kiedys to dowolne kwoty oddawali gotowka...
    Pozniej mozna bylo debetowke podac...
    A teraz zarowno LM jak i Casto ukrocilo to niestety...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."