  • 1. Data: 2012-11-21 20:52:19
    Temat: Profesjonalizm bankowcow w raiffeisen bank
    Od: Pablo <p...@g...com>

    Chcialbym sie podzielic z ostatnimi wyczynami bankowcow z raiffeisena.
    Moze dluzsza to historia ale rzuca bardzo niekorzystne swiatlo na ten bank.

    Na koniec marca 2012 wyslalem wniosek internetowy o otwarcie konta z premia
    z grupona w raiffesen bank,umowa byla przygotowana do podpisu w oddziale w
    Wa,ale zmienilem zdanie i umowy nie podpisalem,inforujac o tym
    pozniej,dzwoniacego do mnie pracownika oddzialu.
    Sprawa byla dla mnie zamnknieta i konta tak jakby nie bylo.

    Z kolei na koniec sierpnia wyslalem nowy wniosek o otwarcie konta z premia
    z innego grupona i tym razem umowe podpisalem przez kuriera, a konta
    zostaly otwarte i dostep zdalny wlaczony.
    Zgodnie z regulaminem tejze promocji wykonalem transakcje karta i przelew
    poprzez bank mobilny.
    I czekalem na premie,ktorej nie dostalem; zlozylem wiec reklamacje i z data
    na poczatku listopada otrzymalem odpowiedz iz premia zostanie naliczona na
    koniec listopada;i tu najlepsze to ze bank w kilka dni po tym wyslal mi
    kolejny list, ale tym razem ze nie wyplaci premii bo mialem otwarte konta w
    przeciagu 12 ostatnich miesiecy....a dokladniej od marca do maja 2012 !!!!

    Umowy w tamtym czasie nie mialem podpisanej,a bank stwiedzil ze mialem
    konta....

    i co z tym zrobic

    bo po pierwsze nasunela mi sie mysl ze owa pracownica banku sfalszowala moj
    podpis w marcu 2012 a potem konta zostaly zamkniete

  • 2. Data: 2012-11-21 23:53:26
    Temat: Re: Profesjonalizm bankowcow w raiffeisen bank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 19:52:19 +0000, Pablo napisał(a):

> [...]
    >
    > bo po pierwsze nasunela mi sie mysl ze owa pracownica banku sfalszowala
    > moj podpis w marcu 2012 a potem konta zostaly zamkniete

    Po co od razu takie ciężkie wywody i zarzuty? Prawdopodobnie w systemie
    gdzieś odnotowano, że wnioskowałeś o założenie konta i automatycznie
    system uznał, że założyłeś.
    Złóż normalną reklamację z wyjaśnieniem, że owszem chciałeś założyć konto
    w marcu ale umowy jednak nie podpisałeś i konta de facto nie założyłeś.
    Jeżeli chodzi o rozpatrywanie reklamacji to Rafji raczej jest ok.

    --
    xbartx