  • 1. Data: 2012-11-21 18:33:46
    Temat: ING - 200 wisienek.
    Od: m...@w...pl

    Witam,
    małe pytanko odnośnie ostatniej promocji ING? Czy do obrotu 1000 zł kartą celem
    zdobycia 200 wisienek zalicza się:
    - płatność u płaza,
    - zakupy na Allegro?
    W Regulaminie, jest mowa o zakupach dlatego chyba płaz odpada, ale zakupy na
    Allegro...?

    Pozdrawiam
    LT

  • 2. Data: 2012-11-21 18:50:57
    Temat: Re: ING - 200 wisienek.
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-21 18:33, m...@w...pl pisze:
    > Witam,
    > małe pytanko odnośnie ostatniej promocji ING? Czy do obrotu 1000 zł kartą celem
    zdobycia 200 wisienek zalicza się:
    > - płatność u płaza,

    Nie siej wrogiej propagandy ;) Ja postawiłem na płaza. Wszak kupujesz
    opłacenie rachunków, jest to operacja bezgotówkowa. ING nie pokazuje
    kodów ale są ponoć jakieś dziwne ;) W historii konta ta operacja ma w
    tytule ZAKUP więc chyba będzie ok :) Zobaczymy w następny piątek.
    > - zakupy na Allegro?

    Tu nie mam wątpliwości, zakup to zakup :)

  • 3. Data: 2012-11-22 10:15:36
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 18:33:47 UTC+1 użytkownik m...@w...pl napisał:
> [...]
    > - zakupy na Allegro?
    >
    > W Regulaminie, jest mowa o zakupach dlatego chyba płaz odpada, ale zakupy na

    Wez nie strasz - ja plazowalem

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2012-11-28 14:51:42
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-21 18:33, m...@w...pl pisze:

    > małe pytanko odnośnie ostatniej promocji ING? Czy do obrotu 1000 zł kartą celem
    zdobycia 200 wisienek zalicza się:
    > - płatność u płaza,

    Dziś dostałem premię więc z całą stanowczością mogę potwierdzić, że
    płatność u płaza nie budzi zastrzeżeń ING :)

  • 5. Data: 2012-11-28 15:08:40
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 28 listopada 2012 14:51:42 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > Dziś dostałem premię więc z całą stanowczością mogę potwierdzić, że
    >
    > płatność u płaza nie budzi zastrzeżeń ING :)

    Kartę wcześniej zastrzegałeś?

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2012-11-28 15:27:35
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-28 15:08, luc pisze:

    > Kartę wcześniej zastrzegałeś?

    Nie, bo właśnie dziś zalogowałem się, żeby zastrzec kartę, a tu
    niespodzianka :) Jakby premii nie było to i tak kartę bym zastrzegł, bo
    regulamin wyraźnie mówi o podpisaniu umowy i zrobieniu transakcji. W
    momencie wypłaty premii konto ma być aktywne, a co do karty takiego
    wymagania nie ma.

  • 7. Data: 2012-11-28 17:52:45
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 28.11.2012 15:27, osa wrote:

> [...]
    > regulamin wyraźnie mówi o podpisaniu umowy i zrobieniu transakcji. W
    > momencie wypłaty premii konto ma być aktywne, a co do karty takiego

    Tez sie wlasnie zalogowalem i sa pieniazki. Jak bezbolesnie zamknac to
    konto?

  • 8. Data: 2012-11-28 18:03:56
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-28 17:52, neoniusz pisze:
    > Jak bezbolesnie zamknac to konto?

    Jeśli masz oddział w pobliżu to możesz rozwiązać umowę bez wypowiedzenia
    ze względu na zmianę TOiP :) Zamierzam w najbliższych dniach skorzystać
    z tej możliwości.

  • 9. Data: 2012-11-28 20:12:48
    Od: LeonT <m...@w...pl>

    Płazowaliście dwa razy? Zastanawiam się czy moja jedna operacja u Płaza w tym
    miesiącu wystarczy...

  • 10. Data: 2012-11-28 20:33:13
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 28 listopada 2012 20:12:48 UTC+1 użytkownik LeonT napisał:
    > Płazowaliście dwa razy? Zastanawiam się czy moja jedna operacja u Płaza w tym
    miesiącu wystarczy...

    U mnie płaz był raz. Napisałem do nich email z pytaniem, czy spełniłem warunki i
    odpisali, że:
    W odpowiedzi na Pana zapytanie uprzejmie informuję iż z systemu bankowego wynika, iż
    spełnił Pan warunek dotyczący rozliczenia i zaksięgowania transakcji bezgotówkowych w
    dniu 14.11.2012r. na kwotę 1 004 zł. Zatem w przypadku spełnienia pozostałych
    warunków Regulaminu promocji "Internetowe Konto Direct z premią 200 zł na Groupon.pl"
    opisanych w &3 oraz w poprzedniej korespondencji, wypłata premii nastąpi do
    31.12.2012 r.

    pzdrwm
    luc