  • 1. Data: 2012-11-21 19:30:25
    Temat: Świeża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Odnośnie tego postu:

    właśnie dostałem nową kartę z Synka. Aktywacja i od razu próba zapłacenia
    rachunku za gaz. I co?

    -----
    Płatność do: PGNiG Oddział Dolnośląski (11805)
    Kwota: 39.09 PLN (w tym 0.60 PLN opł. serwisowej)
    Wersja polska English version German version Spainish version Italian
    version
    Zostało: - minut

    Transakcja niekompletna, do chwili obecnej nie otrzymaliśmy potwierdzenia
    poprawnej wpłaty.

    Opis błędu: Zbyt wysoki wynik oceny ryzyka transakcji przeprowadzonej
    przez PolCard. (err49)
    -----

    Cholera nowa świeża karta, tfu dziewica, ma zbyt wysoką ocenę ryzyka przy
    płatności na zawrotną kwotę 39,09 zł. To jaka karta nie ma? Oto jest
    pytanie ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-11-21 22:54:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" k8j6k1$g8t$...@n...news.atman.pl

    > Cholera nowa świeża karta, tfu dziewica, ma zbyt wysoką ocenę ryzyka przy
    > płatności na zawrotną kwotę 39,09 zł. To jaka karta nie ma? Oto jest
    > pytanie ;)

    Nie żal Ci dziewicy SyneCkowej na gaz? Zagazowuje się
    obecnie kartami Citiego -- 10% zwrotu w wypadku fotokasy.
    (ale wcześniej trzeba zarejestrować się)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-11-21 23:14:59
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 22:54:52 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "xbartx" k8j6k1$g8t$...@n...news.atman.pl

    > Nie żal Ci dziewicy SyneCkowej na gaz? Zagazowuje się
    >
    > obecnie kartami Citiego -- 10% zwrotu w wypadku fotokasy.

    A co Mu szkodzi zrobić lokatę najpierw w Citi a potem w Syncu tą samą fakturą?

  • 4. Data: 2012-11-21 23:25:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 2...@g...co

    > Nie żal Ci dziewicy SyneCkowej na gaz? Zagazowuje się
    > obecnie kartami Citiego -- 10% zwrotu w wypadku fotokasy.

    : A co Mu szkodzi zrobić lokatę najpierw w Citi a potem
    : w Syncu tą samą fakturą?

    A następnie jeszcze w Agrikoli Łukasza?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-11-22 23:12:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    No i sprawa się wyjaśniła ;)
    Oto odpowiedź Dialcom24pl operatora portalu Przelewy24:

    "Ryzyko m.in. ocenia sam Polcard. Na podstawie tego współczynnika -
    przepuszczamy albo i nie niektóre transakcje. Generalnie to do nas należy
    decyzja, czy puścić czy zablokować daną wpłatę, nawet gdy Polcard oznaczy
    ją wysokim stopniem fraudu. Taka polityka po naszej stronie powoduje, że
    współczynnik fraudowy w naszym systemie praktycznie spadł do zera.
    Możemy oczywiście ignorować "ostrzeżenia" Polcardu i puszczać takie
    transakcje, jednakże tylko i wyłącznie na Państwa odpowiedzialność. Zdaję
    sobie sprawę, że nikt nie będzie reklamować w banku płatności za gaz,
    który zużył. Jednakże nie podejmiemy takiego ryzyka.
    Jeżeli mamy puszczać każdą (nawet oznaczoną jako ryzykowną) transakcję -
    proszę o oficjalne stanowisko PGNiG w tej sprawie.
    Odnośnie informacji, że była to pierwsza transakcja kartą Klienta.
    Możliwe, że miało to właśnie wpływ na taki wynik. Możliwe, że karta jest
    "prepaidowa", co kwalifikuje ją jako ryzykowną. Możliwe też, że z adresu
    IP Klienta był dokonany kiedyś fraud na kartach. Tych kilka czynników a
    także jeszcze kilka innych ma wpływ na ten współczynnik ryzyka."

    Hmmm aż mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, żeby napisać do MC, jak
    to w końcu jest z tym płaceniem ich kartą mniej więcej jak w tej
    popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powyżej wychodzi, że być może
    Polcard, oczywiście między innymi, monitoruje również np. facebooka i jak
    nie mam tam konta, to znaczy według nich, iż nie istnieję, więc jestem
    carderem tudzież crackerem i fraudu chcę dokonać ;)
    Transakcję niby blokują a blokada pojawia się oczywiście na koncie i na
    tydzień mamy lokatę bezbelkową he he. Może przed płaceniem powinni kazać
    wypełnić krótką ankietę "czy aby na pewno się nadaję aby zapłacić swoją
    kartą w Polcard", wiadomo nikt ankiet za bardzo nie lubi ale przy
    większych kwotach ma to sens, żeby blokada na koncie tydzień nie wisiała
    na lokacie bezbelkowej.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-11-23 02:01:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" k8m7vr$k30$...@n...news.atman.pl

    > No i sprawa się wyjaśniła ;)
    > Oto odpowiedź Dialcom24pl operatora portalu Przelewy24:

    Nie można tego weryfikować za pomocą SMSów?
    Czy szansa ;) jednoczesnej kradzieży karty
    i telefonu jest aż tak duża? Może dałoby się
    to weryfikować jakimś PINem?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-11-23 15:06:38
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 23:12:12 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Hmmm aż mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, żeby napisać do MC, jak
    > to w końcu jest z tym płaceniem ich kartą mniej więcej jak w tej
    > popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powyżej wychodzi,

    Napisz do odbiorcy płatności, żeby zmienił dostawcę usług płatniczych. Poważnie.
    Polcard rozlicza szereg innych płatności, aczkolwiek robi to ewentualnie bezpośrednio
    -- bez różnych nakładek -- więc PGNiG (czy jakaś spółka zależna) śmiało może wejść z
    nimi w bezpośrednie stosunki.

    Dialcom jest dla cieniasów. Poważnie.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 8. Data: 2012-11-23 17:33:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Nov 2012 06:06:38 -0800, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > bezpośrednio -- bez różnych nakładek -- więc PGNiG (czy jakaś spółka
    > zależna) śmiało może wejść z nimi w bezpośrednie stosunki.

    Być może. Aczkolwiek dzisiaj spróbowałem za zupełnie coś innego zapłacić
    inną kartą na innej stronie internetowej, nawet z pracy to zrobiłem czyli
    inny komputer i inne IP. I co? He he err49 czyli "ju ar fakin kard
    bastard" :) Może ja wiszę w Polcardzie na gazetce "Tych klientów nie
    obsługujemy?".

    --
    xbartx