    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Date: Mon, 23 Dec 2002 13:50:27 +0100

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3E0650B0.12A5DF46@gazeta.pl...
    > Wczoraj zauważyłem, że ma moim emaksie brakuje 36 zł. Nie ma w
    historii
    > żadnej operacji na tą kwotę i w ogóle nie ma od 2 tygodni żadnej
    > operacji, a saldo zmniejszyło się... Jak słusznie przypuszczacie nie
    > byłem zachwycony. Mlinia powiedziała, że to opłata za wydanie nowej
    > karty do emaksa. Swoją drogą dość podchwytliwie zrobili z tymi
    opłatami
    > za wydanie nowej karty - kto zapomniał zgłosić, że nie chce to
    > automagicznie buli. Nieładnie.

    Mam to samo :-/. Karta ważna do konca 01/2003, a oni już teraz wznawiają
    i pobierają opłaty :-/. Skąd ten rąbnięty zapis w regulaminie, że trzeba
    aż 45 dni przed wznowieniem zrezygnować? To jest bardzo nie fair. Czy
    jeśli jutro wprowadzą zapis, że trzeba 450 dni wcześniej zgłosić, a jak
    się nie zgłosi to opłata rocza 360 zł zostanie pobrana to też będzie OK?
    Uważam, że jest to nadużycie - osobiście nie chcę tej sprawy puścić
    płazem - bo postępowanie niby zgodne z regulaminem, ale regulamin
    ewidentnie niezgodny z zasadami współżycia społecznego. Nie każda
    niekorzystna dla klienta zmiane regulaminu można sobie ot tak
    jednostronnie wprowadzić. Z drugiej strony zastanawia mnie (jak czytam,
    to nie tylko mój przypadek) pobrania opłaty tuż przed końcem roku - może
    szefostwu brakuje kilku milionów do zrealizowania targetu i dlatego
    spieszą się żeby jeszcze w 2002 roku ściągnąć siano od naiwnych i
    "zasłużyć" na premię?

    Nieźle wkurzony,
    BaLab