  • 21. Data: 2009-07-12 10:23:17
    Temat: Re: Zmiana % w mBanku
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 11.07.09 21:04, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >>

    > przepraszam, tych zer akurat nie zauważyłem
    > w połączeniu z betamaxem dałoby się żyć

    Z tym może być różnie. Mi się nie udało dodzwonić do polbanku z betamaxa.
    Ale na szczęście, polbank jest bezpłatny dla posiadaczy telefonu w sieci
    Era.

    --
    Pete

  • 22. Data: 2009-07-12 19:56:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zlotowinfo u...@g...pl ...

    > co mnie w innych denerwuje?
    > inteligo: wciśnij wstecz i loguj ponownie, przelewy 1zł OMG
    > lukas: wciśnij wstecz i loguj ponownie, brak alternatywy dla tokena

    a w mbanku mozna sie cofac klikajac wstecz? U mnie wtedy tez wyrzuca alarm
    bezpieczenstwa przy probie kolejnej operacji.

  • 23. Data: 2009-07-12 20:26:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wiadomości news:Xns9C43CD23B319Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik zlotowinfo u...@g...pl ...

    > a w mbanku mozna sie cofac klikajac wstecz? U mnie wtedy tez wyrzuca alarm
    > bezpieczenstwa przy probie kolejnej operacji.

    da się bezproblemowo, nie trzeba się na nowo logować

    operację drugi raz tę samą? chyba dobrze
    lepiej wszystko na nowo wypełnić