  • 1. Data: 2009-07-09 06:35:23
    Temat: Zmiana % w mBanku
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=430

    Szymon

  • 2. Data: 2009-07-09 12:23:20
    Temat: Re: Zmiana % w mBanku
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 9 Lip, 08:35, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=430
    hm..kiedyś taki temat by wzbudził zainteresowanie,
    cisza w tym wątku jest bardzo wymowna;)

  • 3. Data: 2009-07-09 13:25:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > hm..kiedyś taki temat by wzbudził zainteresowanie,
    > cisza w tym wątku jest bardzo wymowna;)

    mimo wszystko nadal nie znalazłem tak wygodnego banku do podręcznych
    operacji (kwoty rzędu 200zł miesięcznie) i szybkich zakupów (allegro)

    co mnie w innych denerwuje?
    inteligo: wciśnij wstecz i loguj ponownie, przelewy 1zł OMG
    lukas: wciśnij wstecz i loguj ponownie, brak alternatywy dla tokena
    polbank: bank niebardzo internetowy
    peakosa: nieczytelny system
    ing: tylko jedna bezpłatna wypłata z KO
    alior: durna flashowa strona, pilnuj by nie wykonać za dużo przelewów
    vw, eurobank: pieroństwo nawet do logowania token
    getin: przelew wewnętrzny, nawet między własnymi rachunkami ok. 15 min. LOL
    wbk: coś szybko ta sesja wygasa, czasem nawet sama z siebie natychmiast,
    przelewy 50gr

  • 4. Data: 2009-07-09 13:45:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 15:25:11 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > ing: tylko jedna bezpłatna wypłata z KO

    Dowolna ilość, ale trzeba przepchnąć przez ROR

  • 5. Data: 2009-07-09 15:02:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Dowolna ilość, ale trzeba przepchnąć przez ROR

    sugerowałem się stroną jakiegoś kolesia ;p
    http://zbanki.prv.pl

  • 6. Data: 2009-07-09 18:46:36
    Od: rafal <r...@n...none>

    zlotowinfo pisze:

    > alior: durna flashowa strona, pilnuj by nie wykonać za dużo przelewów

    Strona po zalogowaniu nie ma ani grama flasha... chyba że chodzi Ci o
    stronę główną banku, ale też bez przesady

  • 7. Data: 2009-07-09 20:45:51
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał

    > eurobank: pieroństwo nawet do logowania token

    Nie trzeba mieć tokena w Eurobanku.

  • 8. Data: 2009-07-09 21:10:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał

    > Nie trzeba mieć tokena w Eurobanku.

    w lukasie też nie, brak alternatywnej metody (sms, lista haseł)

  • 9. Data: 2009-07-09 21:12:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał

    > Nie trzeba mieć tokena w Eurobanku.

    zatem zapraszam do zakupów na allegro z eurobankiem

    wygląda na to że na placu boju
    pozostaje oprócz mBanku tylko ING

  • 10. Data: 2009-07-10 06:19:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.07.09 23:12, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zatem zapraszam do zakupów na allegro z eurobankiem

    Niemozliwe! Zablokowali mozliwosc wykonania przelewu za aukcje allegro???
    Faktycznie, czas uciekac :D

    --
    Pete