  • 1. Data: 2009-07-09 07:23:35
    Temat: Where is bradley.st?/Gdzie jest bradley.st?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Widział ktoś naszego grupowego wujka Sama zza wielkiej wody?
    Ostatnio gdzieś nam go "wcięło" i tak jakoś smutniej na tej grupie się
    zrobiło :(

  • 2. Data: 2009-07-09 09:18:41
    Temat: Re: Where is bradley.st?/Gdzie jest bradley.st?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-09, Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    [...]

    > Widział ktoś naszego grupowego wujka Sama zza wielkiej wody?
    > Ostatnio gdzieś nam go "wcięło" i tak jakoś smutniej na tej grupie się
    > zrobiło :(

    Ja tam nie mam problemów, widuję jego posty. Widzisz jego posty
    w moim wątku dot. Citi?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-07-09 09:32:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Wojciech Bancer" news:slrnh5bdfu.ipg.proteus@pl-test.org

    > Ja tam nie mam problemów, widuję jego posty. Widzisz jego posty
    > w moim wątku dot. Citi?

    Gdzieś mi umknął :) - trzeba będzie "przekopać" archiwum.

  • 4. Data: 2009-07-09 10:49:59
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Lip, 05:18, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2009-07-09, Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ja tam nie mam problemów, widuję jego posty. Widzisz jego posty
    > w moim wątku dot. Citi?

    A i nie dalej jak wczoraj dokopywalem Szwajcarom w watku o
    Imperializmie i Arogancji Kontrolujacych Wszystko Amerykanow. O tu,
    prosze, Valdi mozesz dorzucic swoje dwa grosze:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _frm/thread/57e27556f44952f9#

    Od razu Ci sie weselej zrobi! :D

  • 5. Data: 2009-07-09 12:45:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > A i nie dalej jak wczoraj dokopywalem Szwajcarom w watku o
    > Imperializmie i Arogancji Kontrolujacych Wszystko Amerykanow. O tu,
    > prosze, Valdi mozesz dorzucic swoje dwa grosze:

    Oooo widzę, że na nowo zaczynasz panoszyć się w swoim imperialistycznym
    stylu ;)
    A co do wątku o Szwajcara to chylę czoła za to, że pokazali cztery literki
    pewnej nacji - z szacunku do Ciebie bradley.st nie będę owej nacji wymieniał
    z nazwy he he ;)

    > Od razu Ci sie weselej zrobi! :D

    Zrobiło mi się weselej bo widzę, że żyjesz i masz się dobrze (chyba) :)
    A to, że ostatnio coś nie halo z moim kontaktowaniem - chyba za dużo pracy
    :)

    Pozdrawiam.