  • 21. Data: 2019-12-21 01:33:27
    Temat: Re: "Złote dziecko" już nie złote?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 1...@4...net

    > Panna Wanna była lokomotywą

    Chyba zbyt słabo ciągnęła...
    Na warszawskich torowiskach PJaki też zbyt słabo ciągnął...

    > dojnej zmiany w wyborach parlamentarnych w okręgu krakowskim
    > i obecnie jest posełką, atoli na razie leży odłogiem.

    Jakże to możliwe? Posłanka jest ustami swych wyborców!
    [WCejrowski chyba przypominał publicznie, że niegdyś
    posła, który sprzeniewierzył się -- cięto szablami...
    pewnie dlatego WCejrowski nie kandydował do parlamentu...]
    Przemawia w parlamencie, głosuje...

    > Może Suski zechce przesłuchać jaką Katarzynę,

    Jaką Katarzynę -- nie nadążam za polityką...
    [nigdy nie nadążałem]

    > to mu ją dadzą do towarzystwa.

    Znów w charakterze lokomotywy?

    -=-

    By było jasne -- tylko pytam... Niczego nie sugeruję,
    mie podpuszczam rozmówców, nie insynuuję itd...

    > --
    > uzdrawiam
    > Grzesiek

    > adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    > "Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego,
    > ani narodowego, ani międzynarodowego, którego nie można
    > byłoby rozwiązać przy pomocy Różańca"
    > Matka Boża do s. Łucji

    > http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

    Moim problemem jest brak telefonu z Androidem na pokładzie...
    [inne problemy rozwiązał czas? -- przeterminowały się]

    BTW rozwiązywania...
    - Jak rozwiązał pan kwestie sanitarne?
    - Co konkretnie ma pani na myśli?
    - No... Choćby sam węzeł sanitarny...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 22. Data: 2019-12-23 14:56:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 21 Dec 2019 01:33:27 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jaką Katarzynę -- nie nadążam za polityką...
    > [nigdy nie nadążałem]

    Zazdroszczę osobom, które jeszcze tego nie widziały:
    https://www.youtube.com/watch?v=iFx0Vb12aN0

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2019-12-24 02:17:34
    Od: j...@j...org

    On Monday, December 23, 2019 at 10:56:26 PM UTC+9, Olin wrote:

    > Zazdroszczę osobom, które jeszcze tego nie widziały:
    > https://www.youtube.com/watch?v=iFx0Vb12aN0

    Co w tym śmiesznego...

  • 24. Data: 2019-12-24 08:51:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Olin tęskni za czasami, w których to Katarzyna przesłuchiwałaby Suskiego.

    -----

  • 25. Data: 2019-12-24 11:40:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Dec 2019 08:51:29 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Olin tęskni za czasami, w których to Katarzyna przesłuchiwałaby Suskiego.

    Przy Suskim żaden zawodowy błazen nie ma szans, więc Katarzyna na pewno
    trzymałby go na dworze, żeby się rozweselić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl