  • 1. Data: 2019-12-03 11:38:17
    Temat: "Złote dziecko" już nie złote?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Patrzcie no - prezes z teczki, a jak go odwołali, to bank (żubr) poleciał na pysk
    10%. 800mln wyparowało - przecież za to można było zbudować "srebrne a skromne".
    Echh, ten kapitalizm...;>

  • 2. Data: 2019-12-03 12:43:48
    Temat: Re: "Złote dziecko" już nie złote?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Dec 2019 02:38:17 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Patrzcie no - prezes z teczki, a jak go odwołali, to bank (żubr) poleciał na pysk
    10%. 800mln wyparowało

    Ciekawe, jak tam z kursem Pekao SA. Właśnie przestał w nim pracować Jakub
    Banaś, skądinąd syn Mariana.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2019-12-03 12:47:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:43:49 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Ciekawe, jak tam z kursem Pekao SA. Właśnie przestał w nim pracować Jakub
    > Banaś, skądinąd syn Mariana.

    Toż właśnie o pekao sa pisałem (to żubr).
    Ale to, że wywalili banasia-juniora to małe piwo, wyleciał też prezes wraz z połową
    zarządu - a ten prezes to właśnie "złote dziecko pis", dla którego wszyscy się
    zrzuciliśmy na odkupienie pekao od włochów.
    Oczywiście po to, by mógł udzielić kredytu na "srebrne a skromne" - tyle że to nie
    wyszło, więc pewnie dlatego poleciał.

  • 4. Data: 2019-12-03 13:00:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Dec 2019 03:47:47 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    zrzuciliśmy na odkupienie pekao od włochów.
    > Oczywiście po to, by mógł udzielić kredytu na "srebrne a skromne" - tyle że to nie

    Toż to zwykłe kurewstwo. Przecie kredyt nie był problemem, a wuzetka, którą
    mógł wydać Jaki, ale jakoś nie porwał warszawskiego suwerena, no i na
    odcinku wież jest hatakumba.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-12-03 13:10:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 13:00:45 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

> [...]
    >
    > Toż to zwykłe kurewstwo. Przecie kredyt nie był problemem, a wuzetka, którą
    > mógł wydać Jaki, ale jakoś nie porwał warszawskiego suwerena, no i na

    Hmm, może i racja, kredyt dla prezesa był na tacy.
    Widać komuś innemu podpadł - a w gazetach jawnie piszą, że stracił parasol ochronny
    ministra zero.
    Ale może leci równo po wszystkich w wieże zamieszanych - prezes podobno na operacji
    kolana - a ja wiem, jaki to jest ból i dół po operacji, mimo że jedynie miałem
    plastykę krzyżowych (a i 19, a nie 70 lat), a tutaj podobno endoproteza...
    Cóż, tzw. zmiany, zmiany, zmiany...
    Jedyną wadą bycia na szczycie jest to, że już wyżej nie wzlecisz.
    Co gorsza - albo na tym szczycie umrzesz, albo zlecisz - i to raczej bardzo nisko.

  • 6. Data: 2019-12-03 13:23:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Patrzcie no - prezes z teczki, a jak go odwołali, to bank (żubr)
    >poleciał na pysk 10%. 800mln wyparowało - przecież za to można było
    >zbudować "srebrne a skromne". Echh, ten kapitalizm...;>

    Istotnie ciekawe ... ale moze Srebrna wlasnie chce pare mln zarobic na
    szybkiej spekulacji :-)

    No chyba, ze wrobelki szepcza, ze prezes nie zostal odwolany, tylko
    uciekl z tonącego okretu, albo parasol KNF sie bankowi skonczyl :-)

    Przy czym spadl jakies 6% od piatku, 10% to w skali miesiaca - wiec
    ogolnie spada.
    Wszyskie banki tak ogolnie spadaja od kilku miesiecy :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-12-03 13:27:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:43:49 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    >Toż właśnie o pekao sa pisałem (to żubr).
    >Ale to, że wywalili banasia-juniora to małe piwo, wyleciał też prezes
    >wraz z połową zarządu

    To moze wlasnie o Banasia poszla - a pol zarzadu to dla uzasadnienia
    tego jednego ...

> [...]
    >Oczywiście po to, by mógł udzielić kredytu na "srebrne a skromne" -
    >tyle że to nie wyszło, więc pewnie dlatego poleciał.

    Hm, repolonizacja bankow to byl punkt wyborczy. Zreszta nikt ich nie
    sprzedaje ... na razie.
    A kredytu mogl udzielic PKO, Alior ... PZU mogl kupic obligacje spolki
    ... chyba, ze w planach bylo tez niesplacanie :-)

    A Srebrna nadal nie ma WZ, wiec co da zmiana prezesa ?

    A moze po prostu Prezes w szpitalu, to myszy harcuja ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-12-03 14:58:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Hmm, może i racja, kredyt dla prezesa był na tacy.
    >Widać komuś innemu podpadł - a w gazetach jawnie piszą, że stracił
    >parasol ochronny ministra zero.

    Czy zero stracil parasol ochronny ?

    >Ale może leci równo po wszystkich w wieże zamieszanych - prezes
    >podobno na operacji kolana -
    >a ja wiem, jaki to jest ból i dół po operacji, mimo że jedynie miałem
    >plastykę krzyżowych

    U mnie nie bylo duzego bolu.

    > (a i 19, a nie 70 lat), a tutaj podobno endoproteza...

    Spuchnac potrafi.

    >Cóż, tzw. zmiany, zmiany, zmiany...
    >Jedyną wadą bycia na szczycie jest to, że już wyżej nie wzlecisz.
    >Co gorsza - albo na tym szczycie umrzesz, albo zlecisz - i to raczej
    >bardzo nisko.

    Im wyzej, tym wiekszy huk przy spadaniu :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-12-03 18:29:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >poleciał na pysk 10%. 800mln wyparowało - przecież za to można było
    >zbudować "srebrne a skromne". Echh, ten kapitalizm...;>

    Aczkolwiek ... WIG banki stracil w tydzien, jakies 5%.

    Santander 5%, mille w miesiac 20%, mbank 7% - wiec moze to nie wina
    Prezesa :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-12-03 23:07:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-03 o 12:43, Olin pisze:

    > Ciekawe, jak tam z kursem Pekao SA. Właśnie przestał w nim pracować Jakub
    > Banaś, skądinąd syn Mariana.

    Chcę zobaczyć fotę tego synka, bo go nie widziałam. Ma ktoś jakiś link?

    --
    animka