  • 1. Data: 2019-12-03 12:24:22
    Temat: mBank -> historia -> błąd 404
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Też tak macie -- nie działa historia rachunku (błąd 404) ?

  • 2. Data: 2019-12-03 12:34:21
    Temat: Re: mBank -> historia -> błąd 404
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Też tak macie -- nie działa historia rachunku (błąd 404) ?

    SOA#1
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2019-12-03 18:01:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 03 Dec 2019 12:34:21 +0100, w <8...@a...kjonca>,
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

    > SOA#1
    > KJ

    Błąd występuje tylko w FF jak zauwazyłem, i to tym przed Quantum.
    Ehhh...

  • 4. Data: 2019-12-03 18:22:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Błąd występuje tylko w FF jak zauwazyłem, i to tym przed Quantum.
    > Ehhh...

    Chyba nawet owo "przed Quatum" jest kluczowe (ja sprawdzałem w FF)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2019-12-07 00:20:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-12-03 12:24, r...@k...pl pisze:
    > Też tak macie -- nie działa historia rachunku (błąd 404) ?

    Tak. Pisałem już o tym na grupie w jednym z wątków mBankowych, ale nikt
    nie skomentował wtedy, więc myślałem, że jestem jedynym uszczęśliwionym
    przez mB w ten sposób ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/