  • 1. Data: 2019-12-03 09:31:57
    Temat: Santander chce mi zrobić dobrze
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dzwoni panienka z okienka do mnie i chce mi dać kredyt. Gadu gadu,
    rata taka i śmaka, pytam o RRSO. Musiałem spytać ze 3 razy zanim
    mi odpowiedziała. Otóż 43% :] Obśmiałem się trochę i powiedziałem
    że niespecjalnie mnie to interesuje. Pani powiedziała, że pierwszą ratę
    mogą mi odłożyć nawet o miesiąc i wobec tak wspaniałej oferty kiedy
    mogę przyjść do oddziału. Musiałem powiedzieć, że postaram się przyjść
    w wolnej chwili bo nie chciała odpuścić, a ja za miętki jestem żeby tak
    w pół słowa uciąć rozmowę.
    Ktoś z branży wie co to za akcje z dziadowskimi kredytami? Do tej pory
    tak kuriozalna propozycja mi się nie trafiła :]

    L.

  • 2. Data: 2019-12-03 09:44:29
    Temat: Re: Santander chce mi zrobić dobrze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-03 o 09:31, Lisciasty pisze:
> [...]
    > Ktoś z branży wie co to za akcje z dziadowskimi kredytami? Do tej pory
    > tak kuriozalna propozycja mi się nie trafiła :]

    Chętnie pożyczę 100 000 zł na miesiąc, oddam 103 000 zł, na RRSO 43%.
    Nie wiem, co w tym złego.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-12-03 11:29:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Chętnie pożyczę 100 000 zł na miesiąc, oddam 103 000 zł, na RRSO 43%.
    >Nie wiem, co w tym złego.

    Bank pewnie widzi, bo ci nie pozyczy - nie ma pan zdolnosci :-)

    1k wiecej brzmi znacznie lepiej, a to ciagle 14%, wiec przyzwoity zysk
    ale widac nie dla bankow i sie bankom nie oplaca :-)

    I co zrobisz z tymi 100k ? Za miesiac sie okaze, ze nie masz jak
    oddac, i wtedy sie dowiesz co to jest lichwa ... hm, w prawdziwym
    banku chyba nie, odsetki gora 10%, ciekawe, czy karne moga byc wieksze

    a w ogole to czy nie lepiej pozyczyc 100k na dwa lata - RRSO bedzie z
    10%, a po miesiacu sie rozmyslisz.
    W dobrych ukladach to moze nawet po 2 tygodniach - wtedy bezkosztowo
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-12-03 11:36:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >przyjść
    >w wolnej chwili bo nie chciała odpuścić, a ja za miętki jestem żeby

    "ze tez chce sie pani tak kurwic za te 1500" :-)

    albo bylo zapytac - do ktorego oddzialu, w jakich godzinach otwarte,
    czy jest parking, jakie dokumenty trzeba zabrac ...

    >Ktoś z branży wie co to za akcje z dziadowskimi kredytami? Do tej
    >pory
    >tak kuriozalna propozycja mi się nie trafiła :]

    Premia na swieta ?
    Babka cos pomylila ?

    https://www.santander.pl/klient-indywidualny/kredyty

    Hm, czy mi dobrze chodzi po glowie, ze Santander chcial postawic na
    male kredyty, z wyzsza stopa zwrotu ?
    To moze ktos chce wykonac plan ... ale to musi jakis czlowiek z
    zarzadu, jesli mysli, ze tak zdobedzie klientow :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-12-03 11:56:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 09:44:35 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Chętnie pożyczę 100 000 zł na miesiąc, oddam 103 000 zł, na RRSO 43%.
    > Nie wiem, co w tym złego.

    Raczej 103500.
    A to i tak jak dobrze pójdzie, bo może do oddania być 143000 - bo oprocentowanie
    będzie 0, za to niezła prowizja.

    Zaś co do tego, co w tym złego - to powiedz, co jest w tym dobrego?
    Zarobisz na tych 100k w miesiąc tyle, by mieć na oddanie i jeszcze coś dla siebie?

  • 6. Data: 2019-12-03 11:59:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Raczej 103500.
    > A to i tak jak dobrze pójdzie, bo może do oddania być 143000 - bo oprocentowanie
    będzie 0, za to niezła prowizja.

    Jeśli oprocentowanie ma być 0, a RRSO 43%, to prowizja może być
    maksymalnie te 3500zł.

    > Zaś co do tego, co w tym złego - to powiedz, co jest w tym dobrego?
    > Zarobisz na tych 100k w miesiąc tyle, by mieć na oddanie i jeszcze coś dla siebie?

    Może tak, może nie. To już moja sprawa. Bardziej piję do tego, że
    Liściasty kazał nam oceniać atrakcyjność kredytu wyłącznie po RRSO, a
    tego nie da się zrobić opierając się tylko na tej danej.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-12-03 12:10:07
    Od: z <...@...pl>

    Jesteś stanowczo za mientki ;-)
    Trzeba jechać GRUBO z takimi paniusiami żeby się pozwalniały i nie
    przynosiły dochodu / dawały się wyzyskiwać banksterce.
    Jak będziesz miło rozmawiał to do niej nie dotrze gdzie pracuje, co
    ludziom wciska i w jakim procederze bierze udział. ;-)

  • 8. Data: 2019-12-03 12:26:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 11:59:14 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Może tak, może nie. To już moja sprawa. Bardziej piję do tego, że
    > Liściasty kazał nam oceniać atrakcyjność kredytu wyłącznie po RRSO, a
    > tego nie da się zrobić opierając się tylko na tej danej.

    Hmm, atrakcyjności rzeczywiście nie określisz jedynie na podstawie RRSO.
    Ale sądzę, że jeśli RRSO wynosi 43%, to jednoznacznie można określić kredyt jako
    nieatrakcyjny i nie ma po co się dalej wgłębiać.

  • 9. Data: 2019-12-03 12:39:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Hmm, atrakcyjności rzeczywiście nie określisz jedynie na podstawie RRSO.
    > Ale sądzę, że jeśli RRSO wynosi 43%, to jednoznacznie można określić kredyt jako
    nieatrakcyjny i nie ma po co się dalej wgłębiać.

    To jak, pożyczysz mi 100 000zł na miesiąc za 3500zł?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2019-12-03 12:50:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:39:05 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    nieatrakcyjny i nie ma po co się dalej wgłębiać.

    > To jak, pożyczysz mi 100 000zł na miesiąc za 3500zł?

    Ale taki kredyt wygląda też nieatrakcyjnie patrząc ze strony pożyczającego -
    szczególnie, jakby miał być bez zabezpieczenia.
    Zdecydowanie nie sądzę, że panienka z okienka dzwoniła z propozycją takiej sumy "na
    oświadczenie".