  • 1. Data: 2019-12-01 05:07:05
    Temat: PE: trzech na czterech obywateli eurolandu uważa, że euro jest dobre dla UE
    Od: j...@j...org

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/PE-trzech-na-cztere
    ch-obywateli-eurolandu-uwaza-ze-euro-jest-dobre-dla-
    UE-7782073.html

    Więcej niż trzech na czterech obywateli państw strefy euro uważa, że wspólna waluta
    jest
    dobra dla UE. To najwyższe poparcie od czasu pierwszych sondaży przeprowadzonych w
    tej
    sprawie w 2002 r. - wynika z badania Eurobarometr zleconego przez Parlament
    Europejski.

    Zgodnie z wynikami najnowszego badania Eurobarometr dotyczącego strefy euro 76
    proc. jej
    mieszkańców uważa, że wspólna waluta jest dobra dla Unii Europejskiej. To o dwa
    punkty
    procentowe więcej niż w ubiegłym roku. Jest to także najwyższy poziom poparcia
    odnotowany od
    czasu wprowadzenia monet i banknotów euro w 2002 roku.

    Cztery piąte respondentów zgadzają się ze stwierdzeniem, że euro ułatwiło
    prowadzenie
    działalności gospodarczej ponad granicami, porównywanie cen i robienie zakupów w
    innych
    krajach, w tym za pośrednictwem internetu. Większość w strefie euro jest również
    zdania, że
    dzięki euro podróżowanie stało się łatwiejsze i mniej kosztowne.

  • 2. Data: 2019-12-01 11:40:48
    Od: z <...@...pl>

    Większość nie musi mieć racji.
    Większość wybiera PiS a to jest ZŁE. ;-)

  • 3. Data: 2019-12-01 11:57:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Większość nie musi mieć racji.
    > Większość wybiera PiS a to jest ZŁE. ;-)

    Większość? Ostatnio jakoś to było chyba 40% czy cuś.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2019-12-01 12:38:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.12.2019 o 11:40, z pisze:
    > Większość nie musi mieć racji.
    > Większość wybiera PiS a to jest ZŁE. ;-)

    Większość nie wybiera nic, bo już doszła do wniosku, że nie ma kogo.
    Sukces PiSu polega nie na tym, że większość na nich głosuje. Polega na
    tym, że mają żelazny elektorat, zaś pozostałych przekonali, że nie warto
    głosować.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2019-12-01 20:19:36
    Od: z <...@...pl>

    > Większość? Ostatnio jakoś to było chyba 40% czy cuś.

    A w tym badaniu ile wzięło udział "większości"?

    Jakież to symptomatyczne. Jak nie pasuje do narracji to zapominają jak w
    Konstytucji zapisano wybieranie posłów.

    Podstawowe z zasad ich demokracji nagle są nic nie warte bo większość
    suwerena który poszedł do wyborów ma inne zdanie.

    A skąd pewność że ci co nie poszli nie zagłosowaliby na PiS?

    Żałośni popaprańcy ;-)

  • 6. Data: 2019-12-01 20:31:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > A w tym badaniu ile wzięło udział "większości"?

    Może poducz się statystki.

    > Jakież to symptomatyczne. Jak nie pasuje do narracji to zapominają jak
    > w Konstytucji zapisano wybieranie posłów.

    Ale co to ma do zdania "popiera większość"? Nie
    popiera. Koniec. Kropka.

    A poza tym, to jak się przelicza głosy na mandaty, to chyba nie w
    konstytucji jest zapisane. Chyba też się musisz poduczyć.

    > Podstawowe z zasad ich demokracji nagle są nic nie warte bo większość
    > suwerena który poszedł do wyborów ma inne zdanie.

    Ale o co Ci chodzi? Nie słyszałem, żeby jakoś masowo były podważane
    wyniki wyborów? Nawiasem mówiąc w ostatnich wyborach chyba najwięcej
    skarg to PIS zgłosił.

    > A skąd pewność że ci co nie poszli nie zagłosowaliby na PiS?

    Pewnie część by zagłosowała.

    > Żałośni popaprańcy ;-)

    Miło mi, Kamil jestem.
    KJ

    PS. Nie, nie musisz odpisywać. Poprzednio przypadkiem kliknąłem w
    skillowany post. I jak widzę to był błąd.

  • 7. Data: 2019-12-01 20:41:35
    Od: z <...@...pl>

    Większość? Ostatnio jakoś to było chyba 40% czy cuś.
    KJ

    Nie rżnij głupa. Dobrze wiesz że mam na myśli manipulację i umniejszanie
    mandatu WIEKSZOŚCI parlamentarnej do sprawowania władzy

    Jak nie pasuje do narracji to wybiera się ilość głosów albo brak
    przyrostu albo co tam jeszcze.

    WIĘKSZOŚĆ w polskim Sejmie ma PiS. Najwięcej głosów dostał PiS

    Utrwal to sobie i pogódź się z tym że po Pisie będzie rządziła
    Konfederacja która będzie też miała WIĘKSZOŚĆ ;-)

  • 8. Data: 2019-12-01 20:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Dec 2019 20:31:06 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale o co Ci chodzi? Nie słyszałem, żeby jakoś masowo były podważane
    > wyniki wyborów? Nawiasem mówiąc w ostatnich wyborach chyba najwięcej
    > skarg to PIS zgłosił.

    Bo jak cos idzie nie po ich mysli, to prezes oglasza falszerstwo
    wyborcze. W d* majac logike i swoich ludzi, ktorzy siedzieli w
    komisjach i liczyli glosy.

    J.

  • 9. Data: 2019-12-01 21:00:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Dec 2019 12:38:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > Sukces PiSu polega nie na tym, że większość na nich głosuje. Polega na
    > tym, że mają żelazny elektorat, zaś pozostałych przekonali, że nie warto

    No nie.

    2019 - frekwencja 61.74%, PiS zdobyl 8.05 mln glosow - 43.6% oddanych

    2015 - frekwencja 50.92%, PiS zdobyl 5.71 mln glosow - 37.6% oddanych.

    Wiec tu akurat widze wyrazna wine Tuska :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-12-01 21:12:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2019 20:07:05 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):
> [...]
    prowadzenie
    > działalności gospodarczej ponad granicami,

    Co by nie mowic, to ulatwia. Co prawda na etapie wstepnym bylo ECU i
    stale kursy ... ale banki chyba braly cos za przewalutowanie.
    Teraz jak mamy tanie SEPA ...

    > porównywanie cen i robienie zakupów w innych krajach, w tym za pośrednictwem
    internetu.

    No, dochodzi kwestia transportu, dla osob prywatnych chyba dosc
    istotna.

    > Większość w strefie euro jest również zdania, że
    > dzięki euro podróżowanie stało się łatwiejsze i mniej kosztowne.

    No ba - pamietam jesczcze te pierwsze podroze z kilkoma portfelami, a
    przeciez wcale sie nie skonczylo - wystarczy np do Chorwacji pojechac.
    Zlotowki, korony, euro, forinty, kuny...

    J.