  • 1. Data: 2019-11-28 21:44:57
    Temat: Obłęd bezpieczeństwa...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Loguję się do Getin -- SMS...
    Ale, ale!!!.... Nieznane/niezaufane urządzenie -- więc kolejny SMS...
    Zlecam przelew wszystkich ;) pieniędzy z Oszczędnego na ROzRzutne...
    (przelew 11 groszy trwa chwil kilka, choć Getin uważa to za 'natychmiast'...)
    Teraz z tego ROzRzutnego (te 11 groszy) na moje inne -- SMS...
    A to inne to 2Pi w Mille...
    Loguję się do Mille -- OK...
    Ale chcę poznać historYję -- SMS...
    [ponoć historyczni oszuści/fałszerze są jak oszuści/fałszerze pieniężni]

    -=-

    Czemu i komu służą te SMSy?!

    -=-

    BTW historYi...
    HisorYja bywa przykra -- raz jest z liter...
    (raz z cyfr lub z obrazków? -- nie...)
    Raz z pół litra... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-11-29 08:34:51
    Temat: Re: Obłęd bezpieczeństwa...
    Od: z <...@...pl>

    > Czemu i komu służą te SMSy?!

    Abyś miał poczucie że pieniądze które wydajesz na biurwy brukselskie to
    super lokata Twojego kapitału ;-)

  • 3. Data: 2019-11-30 00:55:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5de0ca1a$0$17358$6...@n...neostrada.pl

    > Abyś miał poczucie że pieniądze które wydajesz na
    > biurwy brukselskie to super lokata Twojego kapitału ;-)

    Nie uczestniczę w wyborach i nie popieram przynależności RP do UE.

    -=-

    Zauważam istnienie sprawiedliwości dziejowej -- przed setkami
    lat Polacy gnietli Rusinów mniej więcej tak (merytorycznie,
    profesjonalnie, nowocześnie itd.) jak teraz Brukselczycy
    gniotą Polaków... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-11-30 02:46:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5de1b020$1$17356$6...@n...neostrada.pl

    > profesjonalnie, nowocześnie itd.) jak teraz Brukselczycy

    Uprzedzając napady -- ww. 'Brukselczycy' nie
    są mieszkańcami miasta o imieniu ;) Bruksela... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-11-30 13:08:47
    Od: z <...@...pl>

    > Nie uczestniczę w wyborach i nie popieram przynależności RP do UE.

    Czyli na tematy polityczne nie masz moralnego prawa się wypowiadać.

    W czym jeszcze nie uczestniczysz?

    Robisz tyle "wiatru" naokoło

    Taki teoretyk gawędziasz? :-)

    Bez urazy. Rentę masz pewnie przyznaną praworządnie. Nie pytam które
    członki Ci nie funkcjonują bo RODO nie pozwala ;-)

  • 6. Data: 2019-12-02 02:36:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5de25bd0$0$559$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli na tematy polityczne nie masz moralnego prawa się wypowiadać.

    Nie wypowiadam się. [odpowiedzialność polskich polityków widać
    choćby na przykładzie wypadków drogowych; jeśli ktoś uzna, że
    ,,było ślisko'' -- samochód straży pożarnej jakoś ;) dojechał
    bez dachowania...]

    > W czym jeszcze nie uczestniczysz?

    W Twoim życiu?

    > Robisz tyle "wiatru" naokoło

    Ile? I czym mierzysz? Kilogramami? Metrami na sekundę? Megawatami?...
    [zapewne z ze zgryzoty pierdzi, gdy mnie czyta...]

    > Taki teoretyk gawędziasz? :-)

    Przedstawiasz się? [nie wiem, czy warto -- z jest
    tu dobrze znany jako czysty teoretyk]

    > Bez urazy. Rentę masz pewnie przyznaną

    Jaką rentę? Przez kogo przyznaną? Kiedy?... Jak wysoką?...
    Jak płaconą? -- gotówką do ręki, sztabkami złota lub
    wiedzy, czy przelewem?...

    > praworządnie. Nie pytam które członki Ci nie funkcjonują bo RODO nie pozwala ;-)

    [co tu napisać? -- by po próżnicy nie gadać z kimś, kto nie
    ma pojęcia o pracy w DTP, którą rzekomo wykonuje zawodowo, co
    mu nieraz wykazałem publicznie... nie słyszał o ligaturze, jest
    na bakier nie tylko z ortografią i grafiką, ale ogólnie z językiem
    rysowanym i polskim językiem pisanym... ma kredyt w banku (chyba
    Millennium, choć to nie jest pewne), wie, że umowa kredytu zawiera
    jakieś abuzy, ale nie wie nawet tego, czy to ,,kredyt indeksowany'',
    czy ,,kredyt denominowany''... wie, że zawarł umowę z banksterami
    (dobrze, jeśli wie, z którym bankiem) i żąda zaprzestania ściągania
    długów (powstałych w wyniku zawarcia tejże umowy kredytowej) które
    poczynił przeca dobrowolnie... może rzucić jakieś porno?...]

    https://www.youtube.com/watch?v=FjDBMzweZj8
    Jak działa kradzież karty SIM? Co to jest SIM swap?

    ['z' umie ,,szczekać'' -- kłamać, jątrzyć, bredzić, narzekać, ale
    niewiele więcej... zaliczam go do ludzi, którzy chętnie by wzięli
    kredyt na wszystko, po czym kazaliby innym ludziom ów kredyt spłacać,
    powołując się na: miłosierdzie, nieistniejące prawa, pseudofakty itd...
    choćby teraz -- bredzi o jakiejś mojej rencie, choć wie, że żadnej
    renty nie mam i nie miałem... może dożyję do ,,renty starczej'',
    czyli do emerytury... na grupach dyskusyjnych chyba do tej pory
    nie napisał niczego, co mogłoby mnie zainteresować/zaciekawić...
    można go jedynie traktować jako tło własnych wypowiedzi...
    i to raczej kiepskie tło...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-12-02 10:11:59
    Od: z <...@...pl>

    To jest ten wiatr zmian ;-)

  • 8. Data: 2019-12-02 10:21:03
    Od: z <...@...pl>

    > nie słyszał o ligaturze

    To tak jeszcze edukacyjnie bo widzę że masz strasznie przestarzałą wiedzę.
    Od 20 lat programy do składu od PageMakera poczynając robią wiele rzeczy
    same tak aby użytkownik nawet nie musiał wiedzieć co to ligatura.
    W IDCS4 np. Ligatury można zobaczyć w podglądzie gdzie są zaznaczane na
    żółto. To tyle co się tyczy ligatury w DTP w XXI wieku.
    Corela i Ilustratora nie używam do składu a Scribusa, Kombi czy Inkscape
    znam tylko pobieżnie. Być może tam trzeba coś grzebać. Sądzę że wątpię.

  • 9. Data: 2019-12-02 12:47:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 10:21:33 UTC+1 użytkownik z napisał:

> [...]
    > W IDCS4 np. Ligatury można zobaczyć w podglądzie gdzie są zaznaczane na
    > żółto. To tyle co się tyczy ligatury w DTP w XXI wieku.

    Uważaj, bo z tak dobrymi programami, które robią wiele rzeczy same, to DTP w XXI
    wieku zaraz będzie wyglądało tak, że zaraz za użytkownika wystarczy Ukrainiec, byle
    tylko znał polski alfabet - a za niedługo, choć dla Ciebie to już będzie wszytko
    jedno, nie będzie nawet potrzeba użytkownika.

  • 10. Data: 2019-12-02 18:16:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" d...@g...co

    z> To tak jeszcze edukacyjnie bo widzę że masz strasznie przestarzałą wiedzę.

    Wiedza (co do Twej niewiedzy) jest IMO straszliwa...
    Ale czy oby na pewno jest przestarzała?

    z> Od 20 lat programy do składu od PageMakera poczynając robią wiele rzeczy
    z> same tak aby użytkownik nawet nie musiał wiedzieć co to ligatura.

    Wystarczy rzut oka na jakąkolwiek publikację drukowaną (papierową
    czy ekranową) aby zauważyć ligaturę -- wystarczy czytać... Jak to
    możliwe, że pracując w DTP nie czytasz?! Jak to w ogóle możliwe,
    że obywasz się w życiu bez czytania?! -- może jesteś niewidomy...
    Może czytasz, ale używasz Braille'a?...

    Czy niewidomy może pracować w DTP?
    [tak daleko posunęła się ta komputeryzacja?]

    Jakby człowiek pracujący w stajni (może weterynarz, może trener
    koni, może stajenny) nie wiedział, iż końskie kopyta są zwykle
    pionowe, nie poziome... ;)

    - Muszą być poziome, skoro koń potrafi kopnąć człowieka...

    z> W IDCS4 np. Ligatury można zobaczyć w podglądzie gdzie są
    z> zaznaczane na żółto. To tyle co się tyczy ligatury w DTP
    z> w XXI wieku.

    IMO ligatury nie można nie zobaczyć!
    Można co najwyżej nie znać nazwy 'ligatura', a i to raczej nie
    wówczas, gdy pracuje się w DTP, lub choćby zna kogoś, kto pracuje
    w DTP -- ja znałem, więc wiem...

    Znałem, więc zapytałem o zlewające się litery i nawet zwalczałem
    ligaturę... (w TeXu wystarczyło wstawienie nawiasów klamrowych
    pomiędzy litery -- f{}f, f{}i...)

    DR: Uważaj, bo z tak dobrymi programami, które robią wiele rzeczy
    DR: same, to DTP w XXI wieku zaraz będzie wyglądało tak, że zaraz
    DR: za użytkownika wystarczy Ukrainiec, byle tylko znał polski
    DR: alfabet - a za niedługo, choć dla Ciebie to już będzie
    DR: wszytko jedno, nie będzie nawet potrzeba użytkownika.

    Program sam będzie tworzył -- pisał powieści czy wiersze,
    opisywał wydarzenia, prowadził wywiady, fotografował... ;)

    Już teraz niektórzy (Trybun chociażby) uważają, iż nie fotograf
    fotografuje, ale aparat, do którego podczepiony jest człowiek...
    (albo i nie podczepiony)

    [z być może dąży do świata, w którym jego kredyt spłacony
    zostanie przez jakiś program komputerowy... może nawet
    rozgląda się za bankiem stosownie skomputeryzowanym...]

    [może i ja spróbuję -- kupię nowy telefon na krechę i nie
    będę spłacał rat; wyjdę na ulicę i głośno będę krzyczał
    o lichwie, zdzierstwie, banksterach... toż każdy orze jak
    może -- oby mógł! po co mam trudzić się nad odblokowaniem
    czy uruchomieniem starego, skoro mogę kupić Mi 8 lub Mi 9...
    albo lepszy... stać mnie będzie na lepszy!]

    --