  • 11. Data: 2019-12-03 23:13:14
    Temat: Re: "Złote dziecko" już nie złote?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-03 o 13:27, J.F. pisze:
    > A moze po prostu Prezes w szpitalu, to myszy harcuja ? :-)

    Prezes wydaje polecenia w szpitalu.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-12-04 10:54:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Dec 2019 23:07:48 +0100, Animka napisał(a):

    > Chcę zobaczyć fotę tego synka, bo go nie widziałam. Ma ktoś jakiś link?

    Mnie szczęśliwie jeszcze nie odcięli od googlarki:
    https://www.salon24.pl/u/marcin-tyc/1003743,pis-nie-
    bierze-jencow-jakub-banas-placi-za-decyzje-ojca

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2019-12-04 16:10:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Dec 2019 23:13:14 +0100, Animka napisał(a):

    > Prezes wydaje polecenia w szpitalu.

    Do operacji to go chyba jednak uśpią.

  • 14. Data: 2019-12-04 22:36:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

    > Do operacji to go chyba jednak uśpią.

    A nie lepiej po?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 15. Data: 2019-12-04 23:25:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 10:54, Olin pisze:

    > Mnie szczęśliwie jeszcze nie odcięli od googlarki:
    > https://www.salon24.pl/u/marcin-tyc/1003743,pis-nie-
    bierze-jencow-jakub-banas-placi-za-decyzje-ojca

    Fakstycznie! Podobny do ojca nawet z urody, hmmm.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-12-04 23:27:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 16:10, Olin pisze:

    > Do operacji to go chyba jednak uśpią.

    Chwila przerwy po prostu moze być.

    --
    animka

  • 17. Data: 2019-12-04 23:33:56
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 22:36, Zbynek Ltd. pisze:

    > A nie lepiej po?

    Może pomyślałby o biedakach, czyli pospolitych ludziecj, którzy cierpią
    i jeszcze przy operacji mają żebra połamane i żarcie po kimś kto nie
    zjadł dostają.
    Widziełam jakie nowe poduchy wiozą dla VIPów, a pospolici to mieli pod
    głowami szmaty. Poście to zmieniały te salowe tak,że przewracały tylko
    na lewą stronę. "Renomowany" szpital przy ulicy Szaserów to tylko dla
    "Wybranych.

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-12-05 01:58:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 1...@4...net

    > mógł wydać Jaki, ale jakoś nie porwał warszawskiego
    > suwerena, no i na odcinku wież jest hatakumba.

    Najpierw zabrali niemal wszystko: wykonawczą,
    ustawodawczą, TK, media, mundurowych, SN...
    Ale od dawna spadają: nie obsadzili wszystkich
    miejsc Jakimi, obsada SN powróciła, Senat, PeKaO...
    Wkrótce wykonawcza?...

    -=-

    Przed samorządowymi/lokalnymi MWasserman wyznała coś
    na kształt: ,,w tym celu wsiadłam na ten stołek, by
    tacy ludzie jak pan już nigdy nie wrócili do władzy''...
    Dziś ta pani to już historYja?...

    Tylko pytam, bo jakoś ;) od dawna nie zobaczyłem
    twarzy tej pani a ni w necie ani w TV...

    Dziś zobaczyłem -- bo chciałem sprawdzić ortografię
    nazwiska... Zauważyłem, że twarz dziś zobaczona w necie
    nieco odbiega od tej, którą zapamiętałem... Mam słabą
    pamięć do twarzy?...

    -=-

    BTW -- pamiętam, że wyrok dotyczący MPlichty czyyyytaaaanoooo dłuuugoooo...
    Ale co dalej? Czy pokrzywdzeni przez MPlichtę dostaną/dostali coś na
    otarcie ich/swych łez? [może jakieś waciki, chusteczki?...]

    Ile forsy kosztowało przedstawienie znane jako ,,komisja sejmowa''?
    Nie przekroczono aby kwoty oszustwa dokonanego przez MPlichtę?...
    Kto w efekcie tego teatru zarobił (jacy aktorzy) i ile -- a kto
    stracił?... Czyim kosztem zarobili ci aktorzy?... [zaraz mi zarzucą,
    że nie znam się na sztuce teatralnej, więc powinienem powstrzymać się...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-12-05 12:45:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 04 Dec 2019 22:36:35 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > A nie lepiej po?

    Lepiej, ale chyba się nie odważą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2019-12-05 12:50:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Dec 2019 01:58:07 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > Dziś ta pani to już historYja?...
    >
    > Tylko pytam, bo jakoś ;) od dawna nie zobaczyłem
    > twarzy tej pani a ni w necie ani w TV...

    Panna Wanna była lokomotywą dojnej zmiany w wyborach parlamentarnych w
    okręgu krakowskim i obecnie jest posełką, atoli na razie leży odłogiem.
    Może Suski zechce przesłuchać jaką Katarzynę, to mu ją dadzą do
    towarzystwa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek