    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Złote dziecko" już nie złote?
    Date: Tue, 3 Dec 2019 13:27:55 +0100

    dyskusyjnych:ea05dcf4-9786-44cc-be33-8edfef7cdc71@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:43:49 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    >Toż właśnie o pekao sa pisałem (to żubr).
    >Ale to, że wywalili banasia-juniora to małe piwo, wyleciał też prezes
    >wraz z połową zarządu

    To moze wlasnie o Banasia poszla - a pol zarzadu to dla uzasadnienia
    tego jednego ...

    > - a ten prezes to właśnie "złote dziecko pis", dla którego wszyscy
    > się zrzuciliśmy na odkupienie pekao od włochów.
    >Oczywiście po to, by mógł udzielić kredytu na "srebrne a skromne" -
    >tyle że to nie wyszło, więc pewnie dlatego poleciał.

    Hm, repolonizacja bankow to byl punkt wyborczy. Zreszta nikt ich nie
    sprzedaje ... na razie.
    A kredytu mogl udzielic PKO, Alior ... PZU mogl kupic obligacje spolki
    ... chyba, ze w planach bylo tez niesplacanie :-)

    A Srebrna nadal nie ma WZ, wiec co da zmiana prezesa ?

    A moze po prostu Prezes w szpitalu, to myszy harcuja ? :-)

    J.