  • 31. Data: 2005-01-31 10:46:59
    Temat: Re: Za?wiadczenie o zarobkach-sprawdzanie przez Banki
    Od: "Miroo_news" <m...@R...o2.pl>

    In message ctih72$bdl$...@n...news.tpi.pl, Belin <b...@b...pl>
    wrote:
    > Az dziwne, ze tego tu pare osob nie rozumie - a nie potrzeba byc do
    > tego paranoikiem.

    Widocznie nie czytali książek o Mitnicku.
    Atakował udanie nie dzięki nadludzkim
    umiejętnościom programistyczno-hackerskim ale
    właśnie dzięki metodom socjotechnicznym.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 32. Data: 2005-02-05 00:40:46
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Miroo_news" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Widocznie nie czytali książek o Mitnicku.
    > Atakował udanie nie dzięki nadludzkim
    > umiejętnościom programistyczno-hackerskim ale
    > właśnie dzięki metodom socjotechnicznym.

    Sam przejrzalem (bo czytac calosci sie nie dalo... amerykanizm absolutny w
    sensie budowy ksiazki) - ale to co tam jest to sorki... ale wg mnie niby
    kazdy wie (co prawda jak widac niespecjalnie ;-D ).

    No wlasnie... tu pare osob tego nie zauwaza... az dziwne albo tragiczne
    (zwlaszcza na tej grupie).

    Belin