  • 1. Data: 2005-01-27 06:51:22
    Temat: Dlaczego SKOK-i są passe?
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@tlen.pl>

    Jak w tytule ???

    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-01-27 07:49:22
    Temat: Re: Dlaczego SKOK-i są passe?
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:cta311$2v7$2@pippin.nask.net.pl...
    > Jak w tytule ???
    >
    > Krzysiek

    a co to znaczy passe ?

    PiotR

  • 3. Data: 2005-01-27 07:54:13
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@tlen.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cta6e1$7f1$1@inews.gazeta.pl...

    > a co to znaczy passe ?
    >
    > PiotR

    passe - miniony, przebrzmiały, przeżyty, niemodny
    coś ze Skokami astatnio nie tak. Trzymam tam trochę kapusty i zaczynam sie
    niepokoić.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-01-27 08:36:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof <jkm4[NOSPAM]@tlen.pl> wrote:
    > coś ze Skokami astatnio nie tak. Trzymam tam trochę kapusty i
    > zaczynam sie niepokoić.

    To trzymaj - ale z reka na pulsie, bo cholera wie co wymysli wielka piatka
    jak sie jej do d... zaczna dobierac. Mogfa rozne rzeczy wyjsc ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-27 20:00:35
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:cta98o$s9j$1@news.onet.pl...
    > To trzymaj - ale z reka na pulsie, bo cholera wie co wymysli wielka piatka
    > jak sie jej do d... zaczna dobierac. Mogfa rozne rzeczy wyjsc ;)

    daj coś więcej - odkryj możliwe scenariusze

  • 6. Data: 2005-01-28 08:20:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    SP9LWH <s...@a...pl> wrote:

    > daj coś więcej - odkryj możliwe scenariusze

    SKOKi nie sa kontrolowane przez nadzor bankowy, a co za tym idzie trzeba
    wierzyc na slowo, ze Kasa Krajowa o wszystko dba. A skoro nia rzadzi sitwa,
    to... No ale to juz sa od razu mowie - moje watpliwosci - nie poparte
    dowodami :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!