  • 1. Data: 2005-01-27 09:54:04
    Temat: Zaświadczenie o zarobkach-sprawdzanie przez Banki
    Od: "Mariusz" <m...@v...pl>

    Jak banki sprawdzają zaswiadczenia o zatrudnieniu i zarobkach kredytobiorcy.
    Np. ja jestem zatrudniony w małej firemce, na pewno zadzwonią do mojego szefa
    i jeszcze coś? (US czy ZUS?)

  • 2. Data: 2005-01-27 10:38:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 27 Jan 2005 10:54:04 +0100, "Mariusz" <m...@v...pl> wrote:

    >Jak banki sprawdzają zaswiadczenia o zatrudnieniu i zarobkach kredytobiorcy.
    >Np. ja jestem zatrudniony w małej firemce, na pewno zadzwonią do mojego szefa

    Który powinien spuścić ich na drzewo

    >i jeszcze coś? (US czy ZUS?)
    Tak samo.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 3. Data: 2005-01-27 12:12:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:q2hhv05tjhmo9m0mbdram1at53v4vqaukq@4ax.com...

    > Który powinien spuścić ich na drzewo

    i wtedy dzwoniacy zaptaszkowuje "pracodawca nie potwierdzil"...;-)

    > Tak samo.

    Nie "tak samo" tylko tam nie dzwonia po prostu...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-01-27 14:41:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 27 Jan 2005 13:12:50 +0100, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >i wtedy dzwoniacy zaptaszkowuje "pracodawca nie potwierdzil"...;-)
    Trudno. IMHO takie działenai epodchodzi pod usatwę ODO

    >Nie "tak samo" tylko tam nie dzwonia po prostu...
    Jakby zadzwonili, to tak samo.

  • 5. Data: 2005-01-27 14:45:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Który powinien spuścić ich na drzewo

    Niekoniecznie. Firmy wiedzą co robią.
    Żadna firma nie pyta, czy pan Kowalski pracuje w tej firmie i czy
    zarabia tyle i tyle, bo po odpowiedzi szefa na tak zadane pytanie sam
    spuściłbym go na drzewo.

    Firma pyta czy pan Szef potwierdza, że wystawił zaświadczenie takie to a
    takie dla p. Kowalskiego, na którym jest wpisana kwota taka i taka.
    I gdyby szef tego nie potwierdził, to po pierwsze sam bym go spuścił na
    drzewo, po drugie złożył doniesienie do prokuratury, że w takim razie
    ktoś sfałszował podpis szefa, skoro on go nie potwierdza.

  • 6. Data: 2005-01-27 14:45:33
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:e0qhv0lv7a8g186gv4bds04soo06aln638@4ax.com...

    | Trudno. IMHO takie działenai epodchodzi pod usatwę ODO

    Potwierdzenie wystawienia zaświadczenia ?

    Pozdr
    PrzemB

  • 7. Data: 2005-01-27 19:56:14
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    Ale i tak nic nie przebije PTFu, ktory chcial ... dokonac wizytacji w
    firmie gdzie pracuje.

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski

  • 8. Data: 2005-01-27 20:06:47
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Ziemowit wrote:
    > Ale i tak nic nie przebije PTFu, ktory chcial ... dokonac wizytacji w
    > firmie gdzie pracuje.

    I dobrze. Zauwaz, ze dzieki temu oprocentowanie kredytow moze byc nizsze. Ja
    bym tylko przyklasnal i moja kadrowa tez. Ustawa ODO nie ma co mydlic oczu
    .... wystarczy formulka zgody na przetwarzanie i weryfikacje na
    zaswiadczeniu.

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2005-01-27 20:11:43
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

> [...]
    > bym tylko przyklasnal i moja kadrowa tez. Ustawa ODO nie ma co mydlic oczu
    > .... wystarczy formulka zgody na przetwarzanie i weryfikacje na
    Dobrze? Czlowieku, nie wyobrazam sobie wizytacji w moim miejscu pracy.
    Obciach jak 150. Nie chodzi o ODO ale o sam fakt.

  • 10. Data: 2005-01-27 20:47:30
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Ziemowit wrote:

    > Dobrze? Czlowieku, nie wyobrazam sobie wizytacji w moim miejscu pracy.
    > Obciach jak 150. Nie chodzi o ODO ale o sam fakt.

    inni mogą mieć gorszą pracę od Twojej:
    http://www.bruner.net/blog/archives/012805.shtml
    bez obciachu, brachu, yo!

    trainer