  • 1. Data: 2005-01-26 22:20:09
    Temat: Dane do wpłaty - jakie?
    Od: "abc" <m...@w...gazeta.pl>

    Witam,
    jestem adminem strony na ktorej widnieja dane do zaplaty w formi:
    imie i nazwisko
    bank
    nr. konta
    wiele osob zwraca mi uwage, iz to nie wystarczy - potrzebny jest adres,
    odbiorcy.
    czy maja racje?
    maciek

  • 2. Data: 2005-01-26 22:53:35
    Temat: Re: Dane do wpłaty - jakie?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    abc wrote:
> [...]
    > bank
    > nr. konta
    > wiele osob zwraca mi uwage, iz to nie wystarczy - potrzebny jest adres,

    Żadnej.
    Wystarczy numer konta.
    Inna sprawa, że co niektóre banki nie chcę puścić przelewu, jak nie ma
    danych. Wpisuję wówczas Kubuś Puchatek.

  • 3. Data: 2005-01-27 20:41:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 26 Jan 2005 16:53:35 -0600, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Żadnej.
    >Wystarczy numer konta.
    >Inna sprawa, że co niektóre banki nie chcę puścić przelewu, jak nie ma
    >danych. Wpisuję wówczas Kubuś Puchatek.

    Banki jak banki, ale poczty to najwiekszy problem. Zdaniem pan z
    okienka nie da sie zrobic przelewu bez adresu i sa one
    niereformowalne.
    Takze autor watku moze smialo uczynic zadosc tym prosbom i podawac
    chocby ulice Kubusia Puchatka albo Wirusa SLD :-)

    G.