  • 1. Data: 2005-01-27 07:18:46
    Temat: jeszcze raz VWBankdirect i nie tylko
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    1.Czy mozna przy przelewie zobaczyc do jakiego banku nalezy konto
    odbiorcy??? W mBanku to mialem i bylo jakims tam potwierdzeniem.
    2.czy moge wykonac przelew np. za brata za cos tam? Po czym odbiorca bedzie
    wiedzial ze przelew od brata a nie od Xinskiego? Po czym firmy to
    sprawdzaja? Czy po kwocie czy polu opisu?

  • 2. Data: 2005-01-27 09:42:20
    Temat: Re: jeszcze raz VWBankdirect i nie tylko
    Od: Peet <b...@o...pl>

    Wpisz w tytule przelewu od kogo i za co i po sprawie. Ja często dostaje
    takie przelewy.

  • 3. Data: 2005-01-27 18:47:54
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Adam napisał(a):

    > 1.Czy mozna przy przelewie zobaczyc do jakiego banku nalezy konto
    > odbiorcy??? W mBanku to mialem i bylo jakims tam potwierdzeniem.

    Nie można

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*