  • 1. Data: 2007-09-05 10:54:21
    Temat: Zarządzanie finansami...
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Hello!

    Powiedzcie mi ludzie bo nie wiem niestety... czy znacie jakiś fajny
    programik do zarządzania finasami na licencji freeware (czyli darmowy) pod
    systemem Windows XP?

    Cóż chciałbym aby w nim było...?

    1. Zarządzanie funduszami inwestycyjnymi (dobrze jakby obliczał realną stopę
    zwrotu tzn. uwzględniałby podatek Belki)
    2. Zarządzanie akcjami (również aby uwzględniał podatek i prowizje)
    3. Aby posiadał coś takiego jak historię finansową, zmian stanu gotówki na
    poszczególnych kontach bankowych, funduszach, akcjach i przejrzyście
    ilustrował to na wykresach.
    4. Aby można wprowadzać przychody i rozchody.
    5. Aby można było dane importować do pliku Excela lub pliku tekstowego.
    6. Aby generował "czytelne" raporty miesięczne, kwartalne, roczne...

    Będę wdzięczny za jakieś sugestie.

    Pozdrawiam, Łukasz!

  • 2. Data: 2007-09-05 16:23:00
    Temat: Re: Zarządzanie finansami...
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > 5. Aby można było dane importować do pliku Excela lub pliku tekstowego.
    > 6. Aby generował "czytelne" raporty miesięczne, kwartalne, roczne...

    jeśli pozwolisz sobie zainwestować parę złotych w dobre narzędzie to polecam
    MS Money