  • 1. Data: 2007-09-05 08:45:17
    Temat: konto Easy Account w Citibank UK?
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    ktos zakładał czy faktycznie nie ma żadnych ukrytych opłat o ktorych
    nie wspominają na stronie www.

    czy dają jaką karte?

    odnośnie zasilenia konta pisza tylko o przelewach i wplatach w
    LLOYDS ? czy citi nie ma wlasnych oddziałów?

  • 2. Data: 2007-09-05 08:51:54
    Temat: Re: konto Easy Account w Citibank UK?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 10:45, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > czy dają jaką karte?
    >
    > odnośnie zasilenia konta pisza tylko o przelewach i wplatach w
    > LLOYDS ? czy citi nie ma wlasnych oddziałów?

    To swiezutka oferta - jeszcze nikt nic nie wie - czytaj i pytaj - i
    napisz tu, co sie dowiesz.

  • 3. Data: 2007-09-05 08:54:35
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 10:51, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > To swiezutka oferta - jeszcze nikt nic nie wie - czytaj i pytaj - i
    > napisz tu, co sie dowiesz.

    dzisiaj ide do CITI i popytam i poprosze o regulaminy itd napisze
    wrazenia

  • 4. Data: 2007-09-05 10:39:27
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 10:54, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:

    > dzisiaj ide do CITI i popytam i poprosze o regulaminy itd napisze
    > wrazenia

    Konto Easy Account to propozycja dla osób ze stałym zatrudnieniem w
    Wielkiej Brytanii i miesięcznymi łącznymi dochodami w wysokości min.
    1250 funtów (netto).

    wiec jesli ktos zarabia minimalna krajowa to konta nie otworzy,

    konto jest wiec dla nielicznej grupy Polaków gdyż zdecydowana większoś
    zarabia w okolicach 1000 Ł lub delikatnie na plus lub minus

  • 5. Data: 2007-09-06 01:11:45
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Konto mam w CITI UK od ponad 9 miesiecy i jest bezplatne. Wyplacalem w CITI USA
    ATM bez prowizji, mozna bylo expresowo przerzucac kase z CITI US na CITI UK.

    Teraz mozna i na CITI PL przerzucac.

    Citi Online UK tez tandetne strasznie jak te w PL. Daja karte Visa Debit z
    chipem, ktora mozna placic w necie. Minusem jest to, ze nie mozna podpiac konta
    do PayPal UK. Daja tez czeki i slipy do wplat w Citi i Lloyd.

    Mozna otworzyc dodatkowo darmowe konta SAVING w USD i Euro i podpinac karte.
    Current w tych walutach nie polecam, bo trzeba placic, a tak samo w praniu wyjdzie.

    Przelewalem z CITI PL kase na CITI UK i byly srodki dostepne nastepnego dnia i
    nie bylo zadnych oplat posrednikow.

    Karta jest VISA Classic z dopsem DEBIT CARD. Z tylu karty jest logo DELTA.

    Do konta jest wydany staly kod PIN do kart, T-PIN do IVR, e-PIN do online banking.

    Logowanie slabe, bo przy pomocy login/password i odpowiedz na jedno z pytan.

    Nie ma mozliwosci dokonania przelewow miedzynarodowych do innych bankow. Tylko w
    ramach Citi Global Transfers.