  • 1. Data: 2007-09-05 08:12:52
    Temat: Stało się - ktoś zrobił zakupy moją KK Multi
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wchodze sobie na swoje (przeznaczone do likwidacji) konto w Multi i
    widze jakies rozliczenie zakupu za 50 GBP (w jakims VODAFONE). Dzwonie
    wiec szybko, zastrzegam karte i skladam reklamacje. Swoja droga fajne
    maja przeliczniki 50 GBP = prawie 300 PLN.

    Ciekawi mnie tylko gdzie mogl nastapic "wyciek" ? Karta od prawie dwoch
    misiecy jest nieuzywana i lezy schowana.

    Ktos ma doswiadczenia jak Multi radzi sobie z takimi sytuacjami ?
    Przyznam ze jak dla mnie to bedzie test dla banku. W zaleznosci od tego
    jak rozwiaza ta sytuacje to zadecyduje czy z nimi pozostac czy tez nie.

    Oczywiscie okres rozliczeniowy mam dzisiaj, termin rozpatrzenia
    reklamacji to 30 dni. Zostalem poinformowany, ze jesli reklamacja nie
    zostanie rozpatrzona wczesniej to bede musial splacic ta kwote, a
    pozniej ewentualnie dostane zwrot (fajnie jak komus zrobia fraud na
    kilka tysiecy PLN).

    Jak wiec widac nikt nie jest bezpieczny...

    Teraz widac do czego jest potrzebny sensowny podglad online. W takim ING
    to nawet nie moglbym zareagowac bo podgadu nadal nie mam.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-09-05 08:14:34
    Temat: Re: Stało się - ktoś zrobił zakupy moją KK Multi
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > Teraz widac do czego jest potrzebny sensowny podglad online. W takim ING
    > to nawet nie moglbym zareagowac bo podgadu nadal nie mam.

    Masz w ING podglad - zaloz darmowe konto oko i podczep karte.

    Fajas

  • 3. Data: 2007-09-05 08:30:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 10:14, "Fajas" <s...@w...pl> wrote:

    > Masz w ING podglad - zaloz darmowe konto oko i podczep karte.
    >
    > Fajas

    No wlasnie narzekaja ludzie, ze teoretycznie, a w praktyce kicha....

  • 4. Data: 2007-09-05 08:32:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Fajas pisze:
    > Masz w ING podglad - zaloz darmowe konto oko i podczep karte.

    Tak zrobilem. Bank nie jest w stanie tego dokonac.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-09-05 08:33:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Sep 2007 10:14:34 +0200,
    osoba podpisana: Fajas <s...@w...pl>
    napisała:
    > Masz w ING podglad - zaloz darmowe konto oko i podczep karte.

    Zdaje się że Twój przedpiśca od tygodnia czy 2 próbuje to zrobić :)
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 6. Data: 2007-09-05 08:39:33
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > Zdaje się że Twój przedpiśca od tygodnia czy 2 próbuje to zrobić :)
    > KJ
    Ja uzywam od dawna i dziala poprawnie, transakcje pojawiaja sie po
    zaksiegowaniu czyli po 2-3 dniach od dokonania.

    Fajas

  • 7. Data: 2007-09-05 08:40:00
    Temat: Re: Sta?o si? - kto? zrobi? zakupy moj? KK Multi
    Od: yayco <y...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > No wlasnie narzekaja ludzie, ze teoretycznie, a w praktyce kicha....

    Piszą ci co pecha mają. Ja nawet nie zauważyłem kiedy wszystko zaczęło
    działać. W praktyce. Oka używam do spłacania karty, podgląd mam. Na czym
    niby te problemy polegają?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2007-09-05 08:41:22
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Dnia Wed, 5 Sep 2007 10:14:34 +0200,
    > osoba podpisana: Fajas <s...@w...pl>
    >
    > Zdaje się że Twój przedpiśca od tygodnia czy 2 próbuje to zrobić :)
    > KJ

    Dlaczego w moim przypadku zajęlo to 48 godzin? Nawet sę poskarżyć nie
    mogę :-(

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2007-09-05 08:47:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco pisze:
    > Dlaczego w moim przypadku zajęlo to 48 godzin? Nawet sę poskarżyć nie
    > mogę :-(

    Ja tego nie wiem. W kazdym razie u mnie nie dziala. I co to jest moja
    wina ? :)

    Aktualnie zastanawiam sie gdzie wyciekl numer mojej karty i czy bank
    zwroci mi pieniadze.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-09-05 10:52:53
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
    > Wchodze sobie na swoje (przeznaczone do likwidacji) konto w Multi i

    pozdr.
    RobertS