  • 1. Data: 2007-09-05 08:21:51
    Temat: Pakiet Bezpieczna Karta w BPH - po co?
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    istnieje taki pakiet dla kart wypukłych , teoretycznie wynosi on 0 zł,
    ale jesli nie wykona sie minimum 2 operacji w miesiącu to wynosi on
    4,5 pln. przecież to jawna kara za nieuzywanie karty. planuje
    posługiwac sie ta karta za granica i jesli przeliczniki bedą kiepskie
    to nie bede nia płacił . czy można zrezygnowac z tego pakietu?

  • 2. Data: 2007-09-05 08:28:56
    Temat: Re: Pakiet Bezpieczna Karta w BPH - po co?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 10:21, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:
> [...]
    > posługiwac sie ta karta za granica i jesli przeliczniki bedą kiepskie
    > to nie bede nia płacił . czy można zrezygnowac z tego pakietu?

    Nie.

  • 3. Data: 2007-09-05 08:35:57
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 10:28, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Nie.

    tak myslałem wiec jest to po prostu kara za nie płacenie karta

  • 4. Data: 2007-09-05 08:39:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 10:35, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:

    > tak myslałem wiec jest to po prostu kara za nie płacenie karta

    Gdy placisz karta dostaja prowizje od transakcji - gdy nie placisz -
    prowizji nie ma - no to sobie odbijaja pieniedzmi od klienta.

  • 5. Data: 2007-09-05 08:42:47
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 10:39, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Gdy placisz karta dostaja prowizje od transakcji - gdy nie placisz -
    > prowizji nie ma - no to sobie odbijaja pieniedzmi od klienta.

    szkoda ze nikt mi tego nie powiedział ani nie ma tego na umowie , ani
    nie otrzymałem nawet regulaminu kart kredytowych, znalazłem to dopiero
    w regulaminie na stronie www. miły poczatek współpracy. zastanawiam
    sie nad reklamacja tylko czy to cos da?

  • 6. Data: 2007-09-05 08:49:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 10:42, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:

    > szkoda ze nikt mi tego nie powiedział ani nie ma tego na umowie , ani
    > nie otrzymałem nawet regulaminu kart kredytowych, znalazłem to dopiero
> [...]

    Jest w Taryfie Oplat i Prowizji - musiales dostac razem z karta.
    Wumowie potwierdzasz podpisem, ze zapoznales sie z TOiP.

    Rezygnacja moze byc kosztowna - brak zwrotu oplaty za karte - sprawdz
    czy tak jest.

    Bylo brac KK Polbanku za 25 zl...:)

  • 7. Data: 2007-09-05 08:53:44
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 10:49, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Wumowie potwierdzasz podpisem, ze zapoznales sie z TOiP.
    >
    > Rezygnacja moze byc kosztowna - brak zwrotu oplaty za karte - sprawdz

    nie moglem wziąć w Polbanku bo nie wydają na podstawie zabezpieczenia,
    a ja nie mam stalych dochodow tylko jakas kaucja wchodzi w gre

  • 8. Data: 2007-09-05 09:24:45
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 10:53, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:

    > nie moglem wziąć w Polbanku bo nie wydają na podstawie zabezpieczenia,
    > a ja nie mam stalych dochodow tylko jakas kaucja wchodzi w gre

    czy KK BPH pobieraja jaką prowizje od płatności za granicą? jak
    np.Mbank?

  • 9. Data: 2007-09-05 09:43:56
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 05 Sep 2007 02:24:45 -0700, T...@g...com napisał(a):

    > czy KK BPH pobieraja jaką prowizje od płatności za granicą? jak
    > np.Mbank?

    Spójrz w TOiP a będziesz wszystko wiedział!

  • 10. Data: 2007-09-08 19:45:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Wed, 05 Sep 2007 01:49:51 -0700, od krzysztofsf :

    > Bylo brac KK Polbanku za 25 zl...:)

    i nic nie wiedzieć o karcie:
    - konsultant w oddziale nie ma mozliwości wejścia w historię
    - bankomat drukuje tylko operacje obciążeniowe
    - wyciągi przesyłają ci tam gdzie bank chce, a nie na adres który podasz

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net