  • 1. Data: 2007-09-05 09:34:00
    Temat: kredyt hipoteczny - gdzie dzisiaj najlepiej?
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    przymierzam się do wzięcia kredytu na zakup mieszkania w kwocie ok. 220k
    zł (najlepiej we frankach), zdolność mam.

    mam już sporządzoną listę banków które odwiedzę, jednak chciałbym się
    dowiedzieć, który bank WY wybraliście i dlaczego - czyli proszę
    wszystkich zadłużonych o własne doświadczenia i opinie nt. współpracy z
    waszym bankiem.
    jakie macie osobiste doświadczenia z kredytami we frankach?

    drugie pytanie...
    w jaki sposób załatwiliście sprawy typu zadatek, koszty przy zakupie
    mieszkania itd...
    mam 27 lat, pracuję od 3 lat, jeszcze nic nie odłożyłem, a głównie
    kupowałem potrzebne do funkcjonowania podstawowe rzeczy typu samochód,
    sprzęt przydatny do zarabiania na moim hobby itp... więc czeka mnie
    niezła łamigłówka przy opłacaniu kosztów kupna mieszkania.
    czy dobrze zrobię gdy wezmę dodatkowo kredyt na te operacje?

  • 2. Data: 2007-09-05 10:48:41
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - gdzie dzisiaj najlepiej?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    el-ec-tr <e...@n...com> napisał(a):
> [...]
    > waszym bankiem.
    > jakie macie osobiste doświadczenia z kredytami we frankach?
    jezeli masz dobre zarobki i czysto w BIK to polecam DB, wybralem ten bank,
    gdyz:
    1. bardzo pomocny doradca,
    2. dobre warunki finansowe kredytu (w innym banku bylo podobnie, ale
    wybralem DB z powodu pkt 1)

    > drugie pytanie...
    > w jaki sposób załatwiliście sprawy typu zadatek, koszty przy zakupie
    > mieszkania itd...
    wlasne srodki, wplacilem zadatek w wysokosci 20kzl, koszty zwiazane z
    notariuszem rowniez samodzielnie finansowalem

    > mam 27 lat, pracuję od 3 lat, jeszcze nic nie odłożyłem
    skoro NIC nie odlozyles to bedziesz potrzebowal kredytu na wiecej niz 100%
    wartosci mieszkania, chociaz idealnie byloby gdybys mogl pozyczyc (na
    krotko) na zadatek i miec na notariusza

    > więc czeka mnie
    > niezła łamigłówka przy opłacaniu kosztów kupna mieszkania.
    > czy dobrze zrobię gdy wezmę dodatkowo kredyt na te operacje?
    zalezy jakie masz dochody, taki kredyt na pewno wplynie na zdolnosc
    kredytowa

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-09-05 11:10:34
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    RobertS pisze:

> [...]
    > gdyz:
    > 1. bardzo pomocny doradca,
    > 2. dobre warunki finansowe kredytu (w innym banku bylo podobnie, ale

    DB nie wybiorę,a ten drugi to jak się nazywał?

    w czym najbardziej był pomocny doradca? trzeba jednak sie liczyc z tym,
    że co miasto to inny zestaw doradców, niestety...

  • 4. Data: 2007-09-05 11:25:11
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Biorac pod uwage jedynie marze:
    Fortis, mBank, Nordea, Deutsche, GE.
    Ten ostatni moze sporo na wyrost, ale mozna troche wynegocjowac. Podobnie w
    Nordei i Deutsche, ale tam musisz miec odpowiednie argumenty "za".

  • 5. Data: 2007-09-19 19:01:13
    Temat: {spam} e-developer.org --- kredyty hipoteczne pod lupą klientów
    Od: "Hubert Wyszyński" <h...@N...gazeta.pl>

    Zainteresowanych tematem kredytów mieszkaniowych i developerów zachęcam do
    zajrzenia na www.e-developer.org