  • 1. Data: 2007-09-05 11:16:29
    Temat: inteligo nie dzialaja wszystkie linki
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    Witam
    na koncie inteligo nie dzialaja wszystkie linki
    np.
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_lo
    katy.htm

    wyskakuje takie cos
    Podana strona nie istnieje.

    Kliknij tutaj, aby powrócić do strony głównej serwisu.

    Serdecznie pozdrawiamy,
    Zespół Obsługi Konta Inteligo

    niewiecie co jest grane?
    pozdr

  • 2. Data: 2007-09-05 12:00:12
    Temat: Re: inteligo nie dzialaja wszystkie linki
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "piotrek" news:fbm36g$pu1$1@node1.news.atman.pl

    [CIACH]

    Wszystko gra i buczy.

  • 3. Data: 2007-09-05 12:02:42
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    wlasnie ze linki nei dzialaja niektore wiec nie gra i nie buczy
    eheh

  • 4. Data: 2007-09-05 12:49:39
    Od: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć piotrek !

    Dnia (środa), 2007-09-05 o godz. 14:02:42
    piotrek p...@p...priotr.piotr news:fbm5t6$sdk$1@node1.news.atman.pl
    Napisał na temat "inteligo nie dzialaja wszystkie linki":

    > wlasnie ze linki nei dzialaja niektore wiec nie gra i nie buczy

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_lo
    katy_stale.htm
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_lo
    katy_zmienne.htm

    --
    Hej!

    - Ludzie pierwotni mieli narządy z kamienia.-

  • 5. Data: 2007-09-05 13:39:21
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    no i co z tego jak inne linki nie dzialaja
    jak myslicie moze zmieniaja oprocentowanie lokat i dlatego nie dziala ?
    Juz dlugo czekam az podwyzsza oprocentowanie wreszcie sie wkurze i zmienie
    bank

  • 6. Data: 2007-09-05 14:59:54
    Od: AP <a...@o...pl>

    piotrek pisze:
    > Witam
    > na koncie inteligo nie dzialaja wszystkie linki
    > np.
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_lo
    katy.htm

    > wyskakuje takie cos
    > Podana strona nie istnieje.
    >
    > Kliknij tutaj, aby powróciae do strony g?ównej serwisu.
    >
    > Serdecznie pozdrawiamy,
    > Zespó? Obs?ugi Konta Inteligo
    >
    > niewiecie co jest grane?
    > pozdr

    Strona, której adres podałeś, się wyświetla. Czy nie działa Ci jakiś
    konkretny link na niej? Który?

    Jakiś czas temu zgłaszałem im problem z nieaktualnym oprocentowaniem
    lokat na stronie, do której trafiłem przez google'a, ale niestety nie ma
    historii zgłoszeń. Może to była ta właśnie strona...

    AP

  • 7. Data: 2007-09-05 15:12:31
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    juz wszystko dziala naprawili wczesniej duzo linkow nie chodzilo
    juz myslalem ze bedzie zmiana oprocentowania lokat a tu nic niech
    sprywatyzują pkobp to moze wtedy podwyzsza oprocentowanie

  • 8. Data: 2007-09-05 17:47:32
    Od: AP <a...@o...pl>

    piotrek pisze:
    > juz wszystko dziala naprawili wczesniej duzo linkow nie chodzilo
    > juz myslalem ze bedzie zmiana oprocentowania lokat a tu nic niech
    > sprywatyzuj? pkobp to moze wtedy podwyzsza oprocentowanie

    Szkoda czasu, lepiej uciekać z lokatami do innego banku.

    AP