  • 1. Data: 2002-04-22 14:24:47
    Temat: Z Inteligo tanije tankujesz
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zarabiaj dwa razy więcej i oszczędzaj na każdym litrze!

    22.04.2002
    Od dziś do 19 maja płacąc na stacjach benzynowych Neste A24 kartą Inteligo
    Visa Electron zapłacisz mniej za każdy kupiony litr benzyny!

    Tankuj na stacjach Neste A24! Płać kartą Inteligo Visa Electron! Oszczędzaj
    3 gr na każdym litrze.

    Tylko na stacjach NESTE A24 - Płacąc kartą Inteligo Visa Electron
    oszczędzasz 3 grosze na litrze.
    Specjalna promocja dla Klientów Inteligo trwa do 19 maja.

    Automatyczne, całodobowe stacje benzynowe NESTE A24:
    - zawsze najniższe ceny paliw
    - bezpieczne i proste transakcje
    - szybko, tanio i nowocześnie

    NESTE A24. Twoje trzy grosze na litrze
    Inteligo Visa Electron ułatwia życie!

    Obecnie akcja prowadzona jest w granicach Warszawy.
    Lista stacji objętych promocją:
    1. "Łopuszańska" - ul. Łopuszańska 45b
    2. "Jerozolimskie" - Al. Jerozolimskie 152 (obok hipermarketu Carrefour)
    3. "E. Leclerc" - Ciszewskiego 15
    4. "Puławska" - ul. Puławska 332/334
    5. "Jagiellońska" - ul. Jagiellońska 78
    6. "Wilanowska" - Al. Wilanowska/Al. Lotników
    7. "Wisłostrada" - ul. Wybrzeże Gdyńskie 17
    8. "Janki" - ul. Mszczonowska 1
    9. "Armii Krajowej" - ul. Armii Krajowej 10

    za Inteligo :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-22 20:27:30
    Temat: Re: Z Inteligo tanije tankujesz
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Apr 2002 16:24:47 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >za Inteligo :)

    Uprasza się o nie cytowanie bałamutnych komunikatów inteligo.

    BAH

  • 3. Data: 2002-04-23 21:22:18
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Uprasza się o nie cytowanie bałamutnych komunikatów inteligo.

    czy zniżki na MPK albo PKP za płacenie karta inteligentna też już rozważaja?
    Byłoby miło ;-)

    Jeszcze proszki do prania, zakupy w biedronkach (jak biedronki kupia POSy)
    oraz hot-dogi w budkach koło dworców warto by objac promocja inteligentnych
    kart. Inteligo dla mas!

    :-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 4. Data: 2002-04-24 05:59:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

> [...]
    > 7. "Wisłostrada" - ul. Wybrzeże Gdyńskie 17
    > 8. "Janki" - ul. Mszczonowska 1
    > 9. "Armii Krajowej" - ul. Armii Krajowej 10

    Ktos z warszawiakow moze potwierdzic teorie ze Neste na w/w stacjach daje
    rabat 3gr/litr przy platnosci KAZDA karta?
    Tak jak to juz robil w ubieglym roku....

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-04-24 13:09:45
    Od: cefek <c...@n...pl>

    >Ktos z warszawiakow moze potwierdzic teorie ze Neste na w/w stacjach daje
    >rabat 3gr/litr przy platnosci KAZDA karta?
    >Tak jak to juz robil w ubieglym roku....

    Tak, tak właśnie jest.

  • 6. Data: 2002-04-25 16:22:10
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.
    > Ktos z warszawiakow moze potwierdzic teorie ze Neste na w/w stacjach
    daje
    > rabat 3gr/litr przy platnosci KAZDA karta?
    > Tak jak to juz robil w ubieglym roku....

    Co prawda nie jestem z Warszawy, ale w Bydgoszczy zwykle jest jakis
    rabat - w tym tygodniu 1 grosz, w ubieglym 3 grosze, a dwa tygodnie temu
    0 groszy.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 7. Data: 2002-04-25 17:11:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co prawda nie jestem z Warszawy, ale w Bydgoszczy zwykle jest jakis
    > rabat - w tym tygodniu 1 grosz, w ubieglym 3 grosze, a dwa tygodnie temu
    > 0 groszy.

    no iu oplaca im sie to? Przciez jakis procent aklajerowi i jeszcze rabat...

  • 8. Data: 2002-04-25 19:14:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Apr 25, 2002 at 07:11:18PM +0200, AMRA wrote:

    > no iu oplaca im sie to? Przciez jakis procent aklajerowi i jeszcze rabat...

    Ale nie musisz karmic obslugi, zajmowac sie zywa gotowka etc. To
    naprawde jest tansze.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-04-26 05:45:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ale nie musisz karmic obslugi, zajmowac sie zywa gotowka etc. To
    > naprawde jest tansze.

    Ehmm, te stacje sa bezludne, przyjmuja karty i banknoty. Po te banknoty i
    tak trzeba przyjechac...
    Moze chodzi o to, ze czesto automat wypluwa jakis calkiem przyzwoicie
    wygladajacy banknot i bez karty nie zatankujesz...?? :-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2002-04-26 07:01:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 07:45:03AM +0200, Slawek Kos wrote:

    > Ehmm, te stacje sa bezludne, przyjmuja karty i banknoty. Po te banknoty i
    > tak trzeba przyjechac...

    Moze, ale najdrozsze to zawsze jest karmienie pracownikow na takich stacjach.

    > Moze chodzi o to, ze czesto automat wypluwa jakis calkiem przyzwoicie
    > wygladajacy banknot i bez karty nie zatankujesz...?? :-)

    Placic gotowka na stacji? Nie robilem tego od lat ;-)

    --

    --w