eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Kredyt Bank - jakość obsługi.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2002-04-22 13:49:16
    Temat: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Kredyt Bank - jakość obsługi.
    19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto internetowe
    do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!

    Wręcz przeciwnie!!
    Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć EKSTARKONTO.
    Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    ma się całkiem dobrze!!!
    Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie Filia nr 5
    w Mielcu.
    A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    Słowem jedno wielkie dno.


    Klient
    Kredyt Bank - jakość obsługi.
    19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto internetowe
    do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!

    Wręcz przeciwnie!!
    Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć EKSTARKONTO.
    Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    ma się całkiem dobrze!!!
    Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie Filia nr 5
    w Mielcu.
    A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    Słowem jedno wielkie dno.


    Klient


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2002-04-22 14:20:55
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <p...@p...com>

    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >

    Przydarzyło mi się już parę rorów posiadać, a były wśród nich takie rodzynki
    jak PEKAO i CITI, ale to co wyprawiał KB to przechodziło ludzkie pojęcie:

    - na kartę (Cirrus) czekałem 1,5 miesiąca (zginęły im w poczcie wewnętrznej) i
    chodziłem do banku 6 razy (przez telefon dowiedzieć się nie szło)

    - kiedy zobaczyłem, że zniknął mi limit w koncie, dowiedziałem się że był on na
    12 miesięcy a nie do odwołania (w umowie nic o 12 miesiącach oczywiście nie
    było) ale że z koniem się kopał nie będę, złożyłem nowy wniosek o stary limit.
    Miało być szybko i bezboleśnie

    - po 2 tygodniach powiedzieli, że dostanę limit jak przyniosę zgodę z innego
    banku gdzie mam kredyt. Wcześniej oczywiście takiej zgody nie potrzebowali. Tu
    przegięli i mają już jednego upierdliwego klienta mniej.


    Omijam szeroooooookim łukiem KB

    Krzesimir

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 3. Data: 2002-04-22 20:04:15
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: "Stanisław" <S...@a...waw.pl>

    z tego co wiem nie w kazdej placowce KB mozna sie bawic z internetem, ja mam
    ekstrakonto dlugo, limit kredytowy jeszcze dluzej, na karte czekalem 5 dni.
    obsluga mila i fajne dziewczyny... tylko ze ja mam konto w warszawie.
    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1066.00001f29.3cc414dc@newsgate.onet.pl...
    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    > Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    > sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    > Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
    internetowe
    > do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    > Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    > poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    > bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    > Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    > Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    > NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
    >
    > Wręcz przeciwnie!!
    > Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    > Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    > że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
    EKSTARKONTO.
    > Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    > Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    > ma się całkiem dobrze!!!
    > Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
    Filia nr 5
    > w Mielcu.
    > A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    > II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >
    > Klient
    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    > Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    > sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    > Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
    internetowe
    > do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    > Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    > poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    > bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    > Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    > Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    > NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
    >
    > Wręcz przeciwnie!!
    > Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    > Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    > że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
    EKSTARKONTO.
    > Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    > Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    > ma się całkiem dobrze!!!
    > Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
    Filia nr 5
    > w Mielcu.
    > A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    > II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >
    > Klient
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



  • 4. Data: 2002-04-22 20:29:32
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: "mr.watson" <m...@w...pl>

    Ja dla przykładu czekam na kredyt Ekstralokum od 2 miesięcy. Pod konie
    lutego dostarczyłem papiery do filii, te zostały zweryfikowane, ustalona
    została zdolność kredytowa itd. itp. Dostałem nawet wstępne zestawienie rat.
    Mając zapewnienie szefa filii, że nie ma kłopotu z kredytem zakupiłem
    działkę budowlaną i dokonałem wielu formalności papierkowych związanych z
    pozwoleniem na budowę. Wierzcie mi, że spore to koszty. Zaniepokojony
    napisałem pismo do KB co jest tego przyczyną, że tak długo. He he, a tu
    telefon, że nie mam zdolności kredytowej i że dzisiaj odsyłają papiery.
    Jestem klientem KB od 5 lat. stałe wpływy, a tu taka historia. Zmoczyłem na
    tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
    skakał.

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1066.00001f29.3cc414dc@newsgate.onet.pl...
    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    > Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    > sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    > Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
    internetowe
    > do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    > Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    > poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    > bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    > Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    > Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    > NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
    >
    > Wręcz przeciwnie!!
    > Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    > Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    > że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
    EKSTARKONTO.
    > Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    > Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    > ma się całkiem dobrze!!!
    > Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
    Filia nr 5
    > w Mielcu.
    > A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    > II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >
    > Klient
    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    > Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    > sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    > Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
    internetowe
    > do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    > Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    > poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    > bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    > Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    > Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    > NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
    >
    > Wręcz przeciwnie!!
    > Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    > Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    > że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
    EKSTARKONTO.
    > Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    > Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    > ma się całkiem dobrze!!!
    > Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
    Filia nr 5
    > w Mielcu.
    > A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    > II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >
    > Klient
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



  • 5. Data: 2002-04-23 05:42:38
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Stanisław" napisał w wiadomości ...
    (...)
    Po kiego wala cytowales caly post (64 linie) dla swoich 3 linijek tekstu?
    Prosze o odpowiadanie pod postem oraz przycinanie zbednych fragmentow.

    pzdr

    KOmiX



  • 6. Data: 2002-04-23 06:54:09
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
    > skakał.

    Czekamy na dalszy ciag :)



  • 7. Data: 2002-04-23 10:33:25
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > > tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
    > > skakał.
    >
    > Czekamy na dalszy ciag :)

    A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku dostałem
    listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o jakieś
    debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB nawet d..
    nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient (chociaż dla KB to penie
    _intruz_). Najgorsze było to, że o jakimś nowym dokumencie facet nie mówił mi
    wtedy kiedy odbierał odemnie papiery tylko przypominało mu sie po godzinie i do
    mnie z tym dzwonił. Zawsze pytałem czy coś jeszcze potrzebują i słyszałem "Nie
    to już wszystko" i oczywiście kłamał.

    Przepraszam wrażliwe oczy za brzydkie słowa - wyzwala je we mnie wspmnienie o
    Kredyt Banku..

    Bart


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 8. Data: 2002-04-23 21:44:44
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku
    > dostałem
    > listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o jakieś
    > debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB nawet d..
    > nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient

    Jakiś czas temu potrzebowałem pilnie małego kredyu - ok. 2500 PLN. Zrobiłem
    rundkę po oddziałach KB (warszawskich) i w każdym padały inne odpowiedzi, a w
    ostatnim z listy zażądano ode mnie wszystkiego co można oprócz świadectwa
    zdrowia poręczyciela. Wziąłem kredycik odnawialny w BGŻ Integrum - miło i
    sympatycznie.

    Może KB ma taką politykę kredytową ??

    Natomiast niezrozumiały był dla mnie lekceważący ton pań z obsługi. Może klient
    przychodzący po 2500 kredytu nie jest zbyt ciekawy - ale ten sam klient jak się
    dorobi już tam może nie wrócić.

    Co ciekawe, jak moje słonko zakładało lokatę, to obsługa była nad wyraz miła i
    kompetentna.

    pozdrawiam
    maksymilian


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 9. Data: 2002-04-24 18:25:42
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: "Zenobiusz Nowak" <m...@w...pl>

    Naczytałem się reklamówek KB i założyłem tam konto. Poprosiłem o kredyt
    odnawialny. Według materiałów informacyjnych powinienem dostać trzykrotność
    miesięcznych wpływów bez gadania i łachy. Zaproponowali łaskawcy
    jednomiesięczne wpływy.

    Jak mi dali Visę C., to zapomnieli powiedzieć lub gdzieś napisać, że ją
    trzeba aktywować w bankomacie KB. Personel w oddziale pytany dlaczego karta
    nie działa, nie potrafił mi pomóc.

    Takich sytuacji mógłbym przytaczać wiele. I aż mnie skręcało, gdy parę dni
    temu przeczytałem, że to moje nieszczęsne konto w KB, wygrało ranking
    Rzeczpospolitej. Swoją drogą to też świadczy o rzetelności tej gazet, która
    oceniała ofertę banków na podstawie pustych obietnic z reklamówek

    Pozdrawiam

    Z. Nowak
    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1066.0000276b.3cc5d5cb@newsgate.onet.pl...
    > > A prosze bardzo :) Gdy załatwiałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku
    > > dostałem
    > > listę wymaganych dokumentów, która za każdym razem powiększała się o
    jakieś
    > > debilne pozycje tak, że mój deweloper śmiał się, że ci kolesie z KB
    nawet d..
    > > nie ruszą sami a wszystko sprawdzić musi klient
    >
    > Jakiś czas temu potrzebowałem pilnie małego kredyu - ok. 2500 PLN.
    Zrobiłem
    > rundkę po oddziałach KB (warszawskich) i w każdym padały inne odpowiedzi,
    a w
    > ostatnim z listy zażądano ode mnie wszystkiego co można oprócz świadectwa
    > zdrowia poręczyciela. Wziąłem kredycik odnawialny w BGŻ Integrum - miło i
    > sympatycznie.
    >
    > Może KB ma taką politykę kredytową ??
    >
    > Natomiast niezrozumiały był dla mnie lekceważący ton pań z obsługi. Może
    klient
    > przychodzący po 2500 kredytu nie jest zbyt ciekawy - ale ten sam klient
    jak się
    > dorobi już tam może nie wrócić.
    >
    > Co ciekawe, jak moje słonko zakładało lokatę, to obsługa była nad wyraz
    miła i
    > kompetentna.
    >
    > pozdrawiam
    > maksymilian
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 10. Data: 2002-04-26 09:46:02
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: <o...@p...onet.pl>

    > > tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
    > > skakał.
    >
    > Czekamy na dalszy ciag :)

    mozeszich zaskarzyc.
    niech oddadza kase.!!!!
    bede sie bali skandalu!!!
    przycisnij ich!!!


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1