  • 1. Data: 2002-04-22 13:30:51
    Temat: Re: jak zalozyc bank?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Jasiu"
    > co musze zrobic aby zalozyc bank?
    > czy moze prosciej byloby przejac istniejacy bank?

    Cwaniak :-) doradztwo kosztuje ... Ile płacisz ? :-)))

  • 2. Data: 2002-04-22 13:33:30
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    przejmij,
    ale najlepiej jakis dobry, zebys nie musial dokladac

  • 3. Data: 2002-04-22 14:02:12
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    bromden wrote:

    > przejmij,
    > ale najlepiej jakis dobry, zebys nie musial dokladac

    a moze zrobic sciepe na p.b.b. i kupic jakis ? :)))

  • 4. Data: 2002-04-22 14:03:52
    Od: "TT" <t...@k...net.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > przejmij,
    > ale najlepiej jakis dobry, zebys nie musial dokladac

    możę SKO ?

    :-)

  • 5. Data: 2002-04-22 14:06:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Cwaniak :-) doradztwo kosztuje ... Ile płacisz ? :-)))

    Kasiu, nie bądź taka... pomóżmy człowiekowi jak chce mieć własny bank ;)
    Postępowanie przy tworzeniu banku reguluje Ustawa Prawo Bankowe
    Art 21 - 42
    http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=&i
    d=213&pg=2

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 6. Data: 2002-04-22 14:26:20
    Od: "wwwj" <w...@n...o2.pl>

    > co musze zrobic aby zalozyc bank?
    > czy moze prosciej byloby przejac istniejacy bank?

    mBank i Inteligo szukaja inwestora strategicznego,możesz kupić sobie któryś,
    1% wartości tranzakcji wpłać na moje konto w ramach doradztwa

  • 7. Data: 2002-04-22 14:31:15
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "TT" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >

    > możę SKO ?
    >
    > :-)

    A to eszcze istnieje ? może cos mi sie zostało na SKO ... nie pamietam - ale
    od tego czasu była niezła inflacja .. gdyby to tak zindeksowali ... hmmmm
    :-))))

  • 8. Data: 2002-04-22 15:17:25
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Jasiu" <y...@p...com> napisał w wiadomości
    > co musze zrobic aby zalozyc bank?
    > czy moze prosciej byloby przejac istniejacy bank?

    Ja bym radzil kupic jakies sciernisko.
    Koniecznie z kretowiskiem :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 9. Data: 2002-04-22 15:23:44
    Temat: jak zalozyc bank?
    Od: "Jasiu" <y...@p...com>

    co musze zrobic aby zalozyc bank?
    czy moze prosciej byloby przejac istniejacy bank?

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-04-22 17:57:46
    Temat: Re: jak zalozyc bank?hm, potrzebne sa trzy rzeczy...
    Od: "anton" <a...@t...de>

    Drogi Jasiu,

    do zalozenia banku potrzebne sa - jak to zwykle w zyciu bywa - trzy rzeczy:
    1. kasa
    2. kasa
    3. kasa
    Na oslode jeszcze moze troche ukladow i doswiadczenia, no ale jak sie ma
    pierwsze trzy rzeczy to i z tymi malutkimi dodatkami widac nie bylo
    problemu...

    Zycze szczescia i jak juz bedziesz bankowcem to sie o tym na pewno z reklamy
    dowiemy ;-)

    Pozdrawiam

    Antoschkin