  • 1. Data: 2002-04-22 15:41:21
    Temat: W jakich bankach mozna odbyc praktyki?
    Od: "Agnieszka Nowakowska" <i...@k...gliwice.pl>

    Witajcie,

    jestem studentka II roku Wyzszej Szkoly Bankowej w Poznaniu wydzial
    zamiejscowy w Chorzowie musze odbyc 6-cio tygodniowa praktyke. Jaki bank
    mozecie mi polecic?
    Zalezoloby mi na praktyce, na ktorej moglabym sie nauczyc czegos przydatnego
    w pozniejszej pracy zawodowej. Dobrze byloby gdyby ta praktyka byla platna.

    Z gory dziekuje.

    Pozdrowienia,
    Aga.

    ---------------------------------
    Agnieszka Nowakowska
    Kurs internetowy
    i...@k...gliwice.pl

  • 2. Data: 2002-04-22 15:49:43
    Temat: Re: W jakich bankach mozna odbyc praktyki?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    przydatnego
    > w pozniejszej pracy zawodowej. Dobrze byloby gdyby ta praktyka byla

    Wiekszosc bankow prowadzi praktyki. Jakies dwie juz tutaj wysylalem Pekao SA
    i BPHPBK (poszukaj w archiwum)
    dosc latwoznalezc informacje na www.multibank.pl

    Co do platnosci - raczej bym nie liczyl :)

  • 3. Data: 2002-04-22 16:15:56
    Od: "Agnieszka Nowakowska" <i...@k...gliwice.pl>

> [...]
    > i BPHPBK (poszukaj w archiwum)
    > dosc latwoznalezc informacje na www.multibank.pl
    >
    > Co do platnosci - raczej bym nie liczyl :)

    Dzieki, za te informacje. A czy te banki sa sprawdzone?
    Bo wiem np., ze praktyka w Banku Slaskim to zmarnowany czas. Siedzisz i nic
    nie robisz.

    Pozdrawiam.

    Agnieszka Nowakowska
    i...@k...gliwice.pl

  • 4. Data: 2002-04-22 16:42:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dzieki, za te informacje. A czy te banki sa sprawdzone?
    > Bo wiem np., ze praktyka w Banku Slaskim to zmarnowany czas. Siedzisz i
    nic
    > nie robisz.

    Swego czasu bylem w KB w centrali i robilem - bardzo zadowolony wyszedlem -
    no i pozniej cala moja "kariera zawodowa" na tym sie krecila :) Wiec...
    mozna.
    Ogolnie rzecz biorac KB pod srodka z centrali zrobil na mnie wyjatkowo dobre
    wrazenie.

    Co do innych bankow - roznie to bywa :)

    No i tez zalezy gdzie pojdziesz.
    Jak pojdziesz do Multi do Lodzi to ci cos tam daja jakies projekty, a jak
    gdzie indziej to mozesz siedziec i nic nie robic :) tak to jest...

    Ogolnie na II roku to Ci za duzo nie dadza, chyba ze sie sama wykazesz :)
    Zalezy gdzie trafisz.
    I szczerze powiedziawszy nie wazne gdzie wazne zeby (jesli chodzi o
    centrale) a o placowki - nie wiem jak to wyglada - Multi wiem, ze ma caly
    program praktyk.
    No i dalej - nie wioem tez czy troche nie za pozno sie za to zabierasz.

    Patrzylem ostatnio Raifeisen ma praktyki studenckie wejdz na strone -
    zgloszenie na maila, BRE (duyz) tez ma - ale chyba jakos w trminach.
    Polaz po stronach i probuj - nic nie tracisz :)

  • 5. Data: 2002-04-22 17:12:37
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    A mają też tam praktyki dla informatyków?
    Poza tym dlaczego praktyki mają być bez wynagrodzenia? Z tego co wiem to
    państwo pokrywa wynagrodzenie za praktyki, przynajmniej do jakiejś kwoty...

    Marcin Lubojański
    ---
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'
    ----==============================----

  • 6. Data: 2002-04-22 17:21:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A mają też tam praktyki dla informatyków?
    > Poza tym dlaczego praktyki mają być bez wynagrodzenia? Z tego co wiem to
    > państwo pokrywa wynagrodzenie za praktyki, przynajmniej do jakiejś
    kwoty...

    buuu? Od kiedy? :) He, he - w prywatnej firmie i ma pkrywac - no nie
    rozsmieszaj.

  • 7. Data: 2002-04-22 17:38:03
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > buuu? Od kiedy? :) He, he - w prywatnej firmie i ma pkrywac - no nie
    > rozsmieszaj.

    Matka miała sklep i dostawała zwrot za to co wypłacała praktykantom. Chyba z
    ZUSu.
    Całkiem serio

    Marcin Lubojański
    ---

  • 8. Data: 2002-04-22 20:07:49
    Od: "Benito" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:aa1htv$dus$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Matka miała sklep i dostawała zwrot za to co wypłacała praktykantom. Chyba
    > ZUSu.
    > Całkiem serio

    To by sie zgadzalo - ale nie byly to praktyki lecz staz z Urzedu Pracy.
    Wtedy UP ponosi koszty ZUS i chyba jakiejs czesci wynagrodzenia.

    Benito

  • 9. Data: 2002-04-22 22:23:14
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Chyba

    > To by sie zgadzalo - ale nie byly to praktyki lecz staz z Urzedu Pracy.
    > Wtedy UP ponosi koszty ZUS i chyba jakiejs czesci wynagrodzenia.

    Nie, to na 100% były prkatyki wykonywane w ramach zajęć szkolnych (1
    miesiąc).

    Marcin Lubojański
    ---

  • 10. Data: 2002-04-23 06:38:15
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Agnieszka,

> [...]
    AN> w pozniejszej pracy zawodowej. Dobrze byloby gdyby ta praktyka byla platna.

    Ja mialem w BZ WBK (byly WBK) w malej miejscowosci i odradzam. Moja
    praktyka bankowa polegala na siedzeniu przy kompie z SDI i czytaniu
    p.b.b :)) Chociaz przez 3 pierwsze siedzialem w pokoju gdzie wklepuje
    sie przelewy do kompa i patrzylem i sluchalem jak to sie dzieje ze
    przelew idzie z jednego banku do drugiego w ciagu jednego dnia i czemu
    pan z szarym workiem wciaz musi do nich zagladac :((
    Ale moglem sie tego spodziewac juz po pierwszej rozmowie z dyrektorem
    oddzialu ktory uswiadomil mnie ze sa na etapie redukcji etatow i zebym
    nie oczekiwal ze ktos sie mna zajmie. Zastanawia mnie tylko po co sie
    zgadzal na te praktyki, znalazlbym sobie taki oddzial (lub bank) gdzie
    sie nie redukuja i moglbym sie czegos nauczyc. A tak dali mi do
    podpisu papierki o tajemnicy, wyslali na szkolenie BHP a dalej rob co
    chcesz.

    Pzdr
    --
    Best regards,