  • 11. Data: 2002-04-28 20:05:25
    Temat: Re: Z Inteligo tanije tankujesz
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "AMRA" <a...@a...com> skribis:

    > 22.04.2002
    > Od dziś do 19 maja płacąc na stacjach benzynowych Neste A24 kartą Inteligo

    >3 gr na każdym litrze.

    A czy to sie oplaca, czy moze na tych stacjach paliwo jest drozze o 3 gr.
    ?
    Swoja droga pierwsze slysze o tej stacji.

    >- zawsze najniższe ceny paliw

    co to #%@$@$ znaczy ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 12. Data: 2002-04-29 18:02:46
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "l/e/h" <l...@...pl.invalid> wrote in message
> [...]
    > ?
    > Swoja droga pierwsze slysze o tej stacji.

    Wogóle to tankować tam się opłaca (przynajmniej u mnie - nie mieszkam w
    Warszawie).
    Co do stacji biorących udział w promocji, to zawsze trzeba wziąć pod uwagę,
    że to promocja Inteligo ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias