  • 1. Data: 2002-08-15 09:45:36
    Temat: Pekao charytatywnie ?
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Dostalem wlasnie poczta "Swiadectwo ubezpieczenia" - kontynuacja. Wynika
    z niego, ze jestem ubezpieczony od NNW na kwote 25 000 zl w AIG od
    2002-07-01 do dnia 2004-06-30.
    Ubezpieczenie to jest zwiazane z posiadaniem karty IKM-VIP banku Pekao
    SA.
    Cieszy mnie to niezmiernie, ale od ponad roku juz nie mam rachunku w
    Pekao.

    Czy to ubezpieczenie jest wazne ?

    MichalL

  • 2. Data: 2002-08-15 11:01:53
    Temat: Re: Pekao charytatywnie ?
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Zadzwon do AIG podaj nur ubezpieczenia i zapytaj sie czy jest wazne.
    Bo moze zapomnieli o tobie i Ci zabiora ubezpieczenie jak zadzwonisz do
    banku :)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-08-15 14:18:24
    Od: "kuba93" <N...@w...pl>

    > Dostalem wlasnie poczta "Swiadectwo ubezpieczenia" - kontynuacja. Wynika
    > z niego, ze jestem ubezpieczony od NNW na kwote 25 000 zl w AIG od
    > 2002-07-01 do dnia 2004-06-30.

    Mam to samo:)))
    Tyle, że ja konto zliwidowałem 17.07.2002. MOże to jakaś specjalna oferta
    dla utraconych klientów:)))

    PZDR
    Kuba

  • 4. Data: 2002-08-15 17:03:11
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Zadzwon do AIG podaj nur ubezpieczenia i zapytaj sie czy jest wazne.
    > Bo moze zapomnieli o tobie i Ci zabiora ubezpieczenie jak zadzwonisz do
    > banku :)

    To w ogólności ciekawe zagadnienie. Warunkiem otrzymania ubezpieczenia
    jest zazwyczaj zadeklarowanie wpłat w odpowiedniej wysokości - a co, jak
    nie dokonuje się ich w deklarowanej kwocie? Ubezpieczenie nie działa?
    Jest wypowiadane? Odmowa wypłaty w przypadku zaistnienia okoliczności? A
    może bank bierze kasę dla siebie?

    Pzdr: Dogbert