    From: Madziak <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wznowienie karty w PKO BP?
    Date: Thu, 15 Aug 2002 12:43:41 +0200

    Chciałem zerwać umowę o prowadzenie zwykłego RORu, ale pani w okienku
    poleciła mi, abym napisał pismo zakazujące bankowi pobierania opłaty za
    prowadzenie konta, do czasu jakiegokolwiek wpływu gotówkowego na te
    konto. I tak też za namową mądrej pani zrobiłem. (Oj głupi byłem)
    Oczywiście potrącali mi nadal te 1zł za prowadzenie konta przez kolejne
    4m-ce. Bałagan mają naprawdę niesamowity. Ale w końcu po kilku ładnych
    wizytach w banku anulowali mi poprzednie potrącenia. Potem nastąpiła 8
    miesięczna cisza. Aż do dziś, gdzie w mojej skrzynce znalazła się nowa
    karta visa elektron. "Ucieszyłem się" niezmiernie, gdyż poprzednia karta
    była jednym z powodów, przez których chciałem zamknąć konto. Teraz
    przyjdzie mi prawdopodobnie zapłacić 10zł za otrzymanie nowej karty.
    Byłem przekonany, że gdy jak podpisywałem umowę to nie pobierali opłat
    za wznowienie karty (a pisma o pobieraniu opłaty za wznowienie nie
    otrzymałem)
    Czy jest jakiś sposób na niezapłacenie tych 10zł?
    Czy jeśli nie zapłacę za wznowienie karty będą mnie ścigali za te 10zł?

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik