  • 1. Data: 2002-08-15 09:33:49
    Temat: [troszke off] Mieszkanie w Rzeszowie sprzedam
    Od: "Grzegorz W." <d...@s...com.pl>

    dobra lokalizacja ... centrum

    1 pietro w kamienicy ... 60 m2

    bez posrednikow, ... prosto od wlasciciela

    kontakt mailowy adanda(malpa)data.pl

    010xx 12 2693461

  • 2. Data: 2002-08-15 11:44:47
    Temat: Re: [troszke off] Mieszkanie w Rzeszowie sprzedam
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Grzegorz W. znowu nadaje:

    > 1 pietro w kamienicy ... 60 m2

    Tylko troszkę off, bo twoim zdaniem idealnie nadaje się na siedzibę banku?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 3. Data: 2002-08-15 16:14:27
    Od: "Łukasz" <l...@t...pl>

    Grzegorz W. napisał(a) w dniu 15 sie 2002 tak:

    > 1 pietro w kamienicy ... 60 m2
    > bez posrednikow, ... prosto od wlasciciela

    Potrzebuje czegos mniejszego.
    Łukasz Kryj [x...@p...wp.pl] [www.gminacmielow.republika.pl]
    ===========
    Czemu kochamy mocniej kiedy miłość umiera?

  • 4. Data: 2002-08-15 23:04:43
    Od: Rafick <k...@s...tenbit.pl>

    Tajemniczy(a) Grzegorz W. napisał w news:3D5B757D.5B0CB685@schulz.com.pl na
    pl.rec.film:

    > dobra lokalizacja ... centrum
    >
    > 1 pietro w kamienicy ... 60 m2
    >
    > bez posrednikow, ... prosto od wlasciciela
    >
    > kontakt mailowy adanda(malpa)data.pl
    >

    > 010xx 12 2693461

    a do kina chociaż blisko?
    albo do sklepu z telewizorami zeby przez szybe pooglądać?

    --
    Rafick

    PS
    nie nadążam z dodawaniem do KF'a ...

  • 5. Data: 2002-08-16 17:44:35
    Od: "Viadro" <u...@i...pl>

    > a do kina chociaż blisko?
    > albo do sklepu z telewizorami zeby przez szybe pooglądać?
    .

    lornetkę se kupisz i sąsiadki będziesz podglądał

    he he

    (:D

  • 6. Data: 2002-08-16 17:45:44
    Od: "Viadro" <u...@i...pl>

    a ja kurce myslalem ze to pl.sci.psychologia

    V?(:O