  • 1. Data: 2002-08-15 07:39:00
    Temat: eBilety.pl i ich wiedza
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    http://www.ebilet.pl/readme.php?id=kupowanie_biletow
    &siq=ac6f9c20c5811582b10
    dbd178dfa844f

    W przypadku odwołania spektaklu przez jego Organizatora serwis eBilet
    dokonuje automatycznie zwrotu całej zapłaconej kwoty na rachunek karty
    kredytowej użytej do zakupu biletów.

    Kilka razy zwrot KK sie jeszcze tam powtarza

    Od kiedy karta platnicza = KK :/ Chyba ze oni faktycznie tylko KK akceptuja
    ;-) placil ktos u nich jakas debetowka? bo nie wiem czy wyskrobac do nich
    maila czy nie ;-)

    --

    JaKi

  • 2. Data: 2002-08-15 07:57:30
    Temat: Re: eBilety.pl i ich wiedza
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > Od kiedy karta platnicza = KK :/ Chyba ze oni faktycznie tylko KK
    akceptuja
    > ;-) placil ktos u nich jakas debetowka? bo nie wiem czy wyskrobac do nich
    > maila czy nie ;-)
    Jeśli obsługują FN w W-wie to płaciłem mbankową ekartą - przeszło bez
    problemu.

    KJ

  • 3. Data: 2002-08-15 07:57:49
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Jeśli obsługują FN w W-wie to płaciłem mbankową ekartą - przeszło bez
    > problemu.

    Obsuguja, wiec ide skrobac do nich

    --
    JaKi