  • 31. Data: 2020-10-06 11:53:12
    Temat: Re: Wypowiedzenie kredytu odnawialnego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Plotka niesie, że dostali wytyczne, i wypowiadają bardzo dużo K.O., z
    >czego dalej wynika duża ilość windykacji (nie każdy ma w kieszeni na
    >spłatę całości z miesiąca na miesiąc).

    Ale skad dostali wytyczne ?
    No i ciagle mowimy o kredytach, ktore jakos tam kiepsko/nie splacane
    byly ?

    wytyczne mogly przyjsc z paru miejsc:
    -KNF rozeslala nowe wytyczne obliczania wskaznikow i bankowi sie taki
    kredyt przestal oplacac,
    -zarzad banku sam sie tego doliczyl,
    -zarzad policzyl, ze lepiej im bedzie wykaza sie stratami
    -a moze jest jakies dofinansowanie dla takich dluznikow ?

    -----
    > Narób czarnego PR i napisz, który to bank tak się władzuchnie
    > wysługuje

    J.

  • 32. Data: 2020-10-06 21:07:24
    Od: "Jarzabek M." <e...@g...com>

    czwartek, 1 października 2020 o 10:15:52 UTC+2 Marek napisał(a):

    > A o jakim banku mowa?

    Obstawiam, że Czarny... gencior... u mnie podobnie.