  • 1. Data: 2020-09-21 21:44:06
    Temat: 2,90% w Idea Banku
    Od: Adam Sadowski <a...@g...com>

    Na nowe środki. 1 - 3 miesiące. Warto?

  • 2. Data: 2020-09-22 00:24:53
    Temat: Re: 2,90% w Idea Banku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Sadowski" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    >Na nowe środki. 1 - 3 miesiące. Warto?

    Taaa, dobre pytanie, trudna odpowiedz.
    Padnie, nie padnie. BFG wytrzyma, nie wytrzyma :-)

    Czyzby ludzie zaczeli juz wycofywac masowo pieniadze ?

    J.

  • 3. Data: 2020-09-22 09:01:37
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.09.2020 o 00:24, J.F. pisze:

    > Czyzby ludzie zaczeli juz wycofywac masowo pieniadze ?
    >
    > J.

    BFG taki sam dla wszystkich banków, już takie masowe wypłaty z IB oraz
    GNB były

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 4. Data: 2020-09-22 11:42:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2020 09:01:39 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

    > BFG taki sam dla wszystkich banków, już takie masowe wypłaty z IB oraz
    > GNB były

    BFG taki sam i na żaden bank komercyjny nie wystarczy.
    Skoro proponują na 1-3 miesiące to można wsadzić na jeden, dostanie się zwrot z tego,
    co włożyli ci na 3 miesiące - a za 3 miesiące wszyscy będziemy mieli problem z tą
    piramidą...

  • 5. Data: 2020-09-22 13:06:01
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    tego, co włożyli ci na 3 miesiące - a za 3 miesiące wszyscy będziemy mieli problem z

    właśnie o czymś takim myślałem

    + oczywiście jak kasa wróci po miesiącu i depo będzie znowu na 1% to
    będzie "szkoda, że nie wpłaciłem na dłużej"...

  • 6. Data: 2020-09-22 14:12:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >BFG taki sam dla wszystkich banków, już takie masowe wypłaty z IB
    >oraz GNB były

    Tylko ze wszystkie banki ostatnio tną odsetki, jakies 0.01% proponują,
    pieniadze im najwyrazniej smierdzą.
    IB tez cięła, a tu nagle wyskakuje z 2.9%.
    Albo im strasznie brakuje pieniedzy, albo marketing juz nie wie co
    czyni :-)

    A BFG niby taki sam dla wszystkich, ale dla wszyskich klientow Idei
    nie starczy :-)

    Tak po prawdzie - jesli w miarę uczciwie prowadzą bilans, to pieniadze
    klientow maja tam pokrycie, tym niemniej - w razie bankructwa BFG musi
    wyplacic wszystkie depozyty od razu, wiec jest to troche grosza.
    Dlatego pewnie nie bedzie bankructwa, tylko przymusowa
    restrukturyzacja, o ile BFG zdazy przed zarzadem :-)

    A tu jeszcze ten areszt dla Leszka Cz ... czyzby niektorzy
    profilaktyczne zabrali swoje pieniadze ?

    J.

  • 7. Data: 2020-09-22 14:21:34
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.09.2020 o 14:12, J.F. pisze:

    > A tu jeszcze ten areszt dla Leszka Cz ... czyzby niektorzy
    > profilaktyczne zabrali swoje pieniadze ?
    >
    > J.

    być może, poza tym IB rozszerzyła akcję kredytową po covidzie, może
    potrzebują kasy?
    tanich kredytów u nich raczej nie ma...

  • 8. Data: 2020-09-22 14:33:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >być może, poza tym IB rozszerzyła akcję kredytową po covidzie, może
    >potrzebują kasy?

    Moze. Kredyt to zysk, wiec to jest jak nabardziej sluszna akcja, ale
    tak swoja droga to ciekaw jestem wielu innych bankow.
    Oni jakby nie potrzebowali pieniedzy, patrzac na te odsetki i dzis i
    pol roku temu.

    Trzeba na dobrego klienta postawic, to bedzie trzymal pieniadze na ROR
    i o procenty nie pytał :-)

    >tanich kredytów u nich raczej nie ma...

    To dlaczego klienci do nich przychodzą ?
    Dobra akcja marketingowo-promocyjna, czy znow/nadal postawili na
    ryzykowne kredyty ?

    J.

  • 9. Data: 2020-09-22 21:36:55
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-09-22 o 14:33, J.F. pisze:

    > Oni jakby nie potrzebowali pieniedzy, patrzac na te odsetki i dzis i pol
    > roku temu.
    >
    > Trzeba na dobrego klienta postawic, to bedzie trzymal pieniadze na ROR i
    > o procenty nie pytał :-)

    Jak ktoś ma trzymać w sienniku to woli w banku na 0%
    bo to jeszcze _darmowa_ przechowalnia i w miare bezpieczna.
    No i chyba na tym bazują ... tani pieniądz

    A zakładać lokatę terminową na 0,1 % którą jeszcze złupi belka
    to się po prostu ludkom nie chce

    Pozdro

  • 10. Data: 2020-09-22 22:00:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > IB tez cięła, a tu nagle wyskakuje z 2.9%.
    > Albo im strasznie brakuje pieniedzy, albo marketing juz nie wie co czyni

    Może przewidują, ze padną przed upływem 3 miesięcy i nie będą musieli
    tego zapłacić :-)

    --
    Robert Tomasik