  • 1. Data: 2020-09-22 14:31:45
    Temat: Wypowiedzenie kredytu odnawialnego
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy klientka banku osoba fizyczna której bank wypowiada umowę kredytu odnawialnego ma
    jakakolwiek formę obrony?
    Nie jest to decyzja administracyjna, a jaka?
    Cyt. "Z powodu" "Utrata zdolności kredytowej" bez jakiegokolwiek dalszego
    uzasadnienia.
    Banki niczego nie uzasadniają?

  • 2. Data: 2020-09-22 14:36:36
    Temat: Re: Wypowiedzenie kredytu odnawialnego
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.09.2020 o 14:31, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Nie jest to decyzja administracyjna, a jaka?
    > Cyt. "Z powodu" "Utrata zdolności kredytowej" bez jakiegokolwiek

    co do zasady nie muszą, a jak będziesz się upierać to mogą napisać np.
    "za duże ryzyko banku"

    i już samemu sobie tłumacz...

    poza tym brak zdolności kredytowej to nie jest wystarczające uzasadnienie?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-09-22 14:39:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skoro kiedyś przyznali, a nic się nie zmieniło?

    -----

  • 4. Data: 2020-09-22 14:44:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2020 14:39:33 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Skoro kiedyś przyznali, a nic się nie zmieniło?

    Przyznali być może z klika.
    A "nic się nie zmieniło" - to się Tobie tylko tak wydaje, mogły się zmienić
    parametry, jakie bank przyjmuje.

    A dużo tego KO do spłaty?
    Ogólnie bank bardzo dobrze robi, wypowiadając klientom umowy KO, bo są to umowy dla
    bardzo głupich klientów, którzy do tego dopłacają. Niech lepiej sobie KK gdzieś
    weźmie (np. w santanderze, darmowa i jeszcze jej moneyback dopłacą).

  • 5. Data: 2020-09-22 15:00:03
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.09.2020 o 14:44, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    weźmie (np. w santanderze, darmowa i jeszcze jej moneyback dopłacą).

    Klient, któremu wypowiedziano kredyt, pewnie od razu jest na czarnej
    liście i już nowego nie dostanie.

    MJ

  • 6. Data: 2020-09-22 15:10:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z naście.
    Rzecz nie w spłacie, lecz w chęci utrzymania linii.
    Obywatelka PRL-bis ma spór ze skarbówką, sprawa w WSA od kilku lat niezakończona, ale
    oczywiście poszła egzekucja, przydaje się jej
    debet.

    -----

  • 7. Data: 2020-09-22 15:13:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2020 15:00:12 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:

> [...]
    weźmie (np. w santanderze, darmowa i jeszcze jej moneyback dopłacą).

    > Klient, któremu wypowiedziano kredyt, pewnie od razu jest na czarnej

    Może i tak, choć to w sumie przegięcie - jeśli powodem nie jest jakieś uchybienie w
    wykonywaniu umowy, a tylko uznaniowa (ze strony banku) "utrata zdolności kredytowej".
    Bo jeśli "naprawdę nic się nie zmieniło", to w BIK jest czysto - chyba że brudem jest
    wpis o wypowiedzeniu kredytu przez bank.
    Zawsze można próbować z KK do 4k limitu.
    Oraz ze skargą do UOKiK i Rzecznika Finansowego (to tak, żeby się lepiej poczuć).

    A ogólnie należy dbać o posiadanie "relacji z bankiem" - tzn. z kilkoma bankami na
    wszelki wypadek - np. taki milek po pół roku posiadania ROR z min. wpływem 1k/mc
    oferuje KK na 50k - i naprawdę je daje (bo taki santander potrafi oferować - i to
    nawet nie po pół roku, limit 4k na "klik" pojawia się - a przynajmniej pojawiał -
    zaraz po założeniu konta - ale czasem mimo jakichś wielkich ofert na "klik" dostaje
    się odmowę - zwykle przy próbie wzięcia trzeciej KK - dopiero przez telefon mi się to
    udało ;)
    W bnp mam puste konta - i też oferty na "klik", choć nie testowałem, bo KK mają
    płatne. Ale w ich "punkcie" dostałem najszybszą KK w historii - po godzinie od "dzień
    dobry" już nią zapłaciłem - więc tam też ratunku szukać można.

  • 8. Data: 2020-09-22 15:15:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2020 15:11:02 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Obywatelka PRL-bis ma spór ze skarbówką, sprawa w WSA od kilku lat niezakończona,
    ale oczywiście poszła egzekucja, przydaje się jej debet.

    A, no to pewnie jest powód "utraty zdolności kredytowej".
    Narób czarnego PR i napisz, który to bank tak się władzuchnie wysługuje ;>

  • 9. Data: 2020-09-22 15:23:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    napisał:

> [...]

    >są to umowy dla bardzo głupich klientów, którzy do tego dopłacają.
    >Niech lepiej sobie KK gdzieś weźmie (np. w santanderze, darmowa i

    O ile teraz dostanie KK. Bylo wczesniej zalatwiac - teraz by sie
    przydaly.

    Ale czemu dla bardzo glupich klientow ? Owszem z porownania jakby
    wynikalo, ze KO troche drozszy niz KK, ale tez troche bardziej
    uniwersalny.
    Poza tym to sie moze w kazdej chwili zmienic ...

    J.

  • 10. Data: 2020-09-22 15:30:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sam sobie odpowiedziałeś ;-)