  • 21. Data: 2020-09-23 09:42:13
    Temat: Re: Wypowiedzenie kredytu odnawialnego
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 23.09.2020 o 07:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zajęcie wisiało od kilku lat (podobnie jak skarga przez WSA).
    > Wieloletnia klientka.
    > I nagle się bankowi odmieniło.
    >
    > Efekt być może odmiejscowienia rachunków i zamiany białka w marmurkach
    > gdzie wszyscy się znali z widzenia w zdalne białkoboty.

    bank podał powód = brak zdolności i to zajęcie mogło nie mieć znaczenia,
    nie ma się tutaj co doszukiwać jakiś teorii spiskowych

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 22. Data: 2020-09-23 18:24:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To żaden powód, bo każdy bankowy głąb tak umie napisać po półgodzinnym szkoleniu i
    nic z tego nie wynika.
    Tym bardziej, jeżeli od kilku lat nie było żadnej zmiany sytuacji.

    -----

  • 23. Data: 2020-09-23 19:23:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Zajęcie wisiało od kilku lat (podobnie jak skarga przez WSA).
    >Wieloletnia klientka.

    Nie bardzo rozumiem - zajecie bylo jakos tam aktywne i nie zostalo
    zrealizowane ?

    Jakas kwota wolna od zajecia, czy klientka stale na debecie jechala ?

    >I nagle się bankowi odmieniło.
    >Efekt być może odmiejscowienia rachunków i zamiany białka w
    >marmurkach gdzie wszyscy się znali z widzenia w zdalne białkoboty.

    Albo koronawirus i ponowne oszacowanie ryzyka.
    Albo oszacowanie z innych przyczyn niz wirus.

    J.

  • 24. Data: 2020-09-23 19:30:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tak, w widełkach kwoty wolnej i dopuszczalnego debetu K.O.

    -----

  • 25. Data: 2020-09-23 19:56:41
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 23.09.2020 o 18:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > To żaden powód, bo każdy bankowy głąb tak umie napisać po półgodzinnym
    > szkoleniu i nic z tego nie wynika.
    > Tym bardziej, jeżeli od kilku lat nie było żadnej zmiany sytuacji.

    zmiana sytuacji mogła być (i pewnie była) w banku

    nie musisz się z tym zgadzać, bank pożyczał kasę a teraz już nie chce,
    BO MOŻE tak zrobić

    ale skoro sytuacja tego podmiotu jest taka świetna to przecież nic nie
    stoi na przeszkodzie, aby złożyć wniosek o kredyt (lub limit) w innym banku

  • 26. Data: 2020-09-24 09:16:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Uważam za zasadę, że jeżeli dajesz komuś w mordę to wypada poinformować, za co.
    Np. "zbyt niskie miesięczne wpływy", "zbyt mały majątek", "zachowania behawioralne"
    (burdele opłacane kartą), "wytyczne Min. Fin.",
    a nie dałem w mordę bo dałem ("brak zdolności").

    Ale jak widać oni wolą j_banie banków przez klientów (choćby rozpowszechniony tu
    ping-pong czy wisienki).

    -----

  • 27. Data: 2020-10-01 10:15:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 22 Sep 2020 14:31:45 +0200, ąćęłńóśźż<...@...pl> wrote:
    > Czy klientka banku osoba fizyczna której bank wypowiada umowę
    > kredytu odnawialnego ma jakakolwiek formę obrony?

    A o jakim banku mowa?

    --
    Marek

  • 28. Data: 2020-10-03 11:28:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Plotka niesie, że dostali wytyczne, i wypowiadają bardzo dużo K.O., z czego dalej
    wynika duża ilość windykacji (nie każdy ma w
    kieszeni na spłatę całości z miesiąca na miesiąc).

    -----

  • 29. Data: 2020-10-03 11:56:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 3 października 2020 11:28:18 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Plotka niesie, że dostali wytyczne, i wypowiadają bardzo dużo K.O., z czego dalej
    wynika duża ilość windykacji (nie każdy ma w
    > kieszeni na spłatę całości z miesiąca na miesiąc).

    Abstrahując od tego, że to dobra kara dla żyjących na kredyt (w średniowiecznej
    Japonii tairo pewnego dnia anulował wszystkie długi - co miało m.in. pokazać
    wszechmoc jego władzy - czym doprowadził do gigantycznej zapaści gospodarczej), można
    się zastanawiać, czemu to ma służyć?
    "Hodowaniu" elektoratu z klasy pseudo-średniej, chodzącej na pasku długu?
    Ostatnio w wyborczej było o tym, że komornicy obecnie nie mają żadnych możliwości
    działania poza windykowaniem emerytów spłacających z własnej woli.
    Hmm, może to jakaś akcja "praca dla komornika"?

  • 30. Data: 2020-10-03 15:53:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sumie to ciekawe jak jest teraz: bank musi iść do sądu, wygrać sprawę i dopiero po
    komornika, czy ma jakąś krótką ścieżkę?

    -----