  • 1. Data: 2020-09-17 08:19:44
    Temat: mBank Miles&More
    Od: emo <e...@g...com>

    Czy mBank daje jakieś propozycje/bonusy po złożeniu wypowiedzenia karty kredytowej
    Miles & More?

  • 2. Data: 2020-09-17 15:50:46
    Temat: Re: mBank Miles&More
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 17 września 2020 08:19:45 UTC+2 użytkownik emo napisał:
    > Czy mBank daje jakieś propozycje/bonusy po złożeniu wypowiedzenia karty kredytowej
    Miles & More?

    A czy mBank kiedykolwiek (bo teraz to już bardzo wątpię) dawał bonusy przy złożeniu
    wypowiedzenia?
    Złóż, przetestujesz, zawsze można cofnąć zanim zastrzegą karty - tak przynajmniej
    jest w santander, niestety (a może i stety) nie można już cofnąć jak zastrzegą i
    płynie 30 dni na zamknięcie rachunku.

  • 3. Data: 2020-09-17 19:14:08
    Od: rAniel <n...@m...me>

    W dniu 2020-09-17 o 08:19, emo pisze:
    > Czy mBank daje jakieś propozycje/bonusy po złożeniu wypowiedzenia karty kredytowej
    Miles & More?

    Wypowiedziałem kartę M&M w kwietniu.
    Padło tylko standardowe "A dlaczego?", bez żadnej próby odwiedzenia mnie
    od wypowiedzenia.

    -----
    pozdrawiam
    g.