  • 11. Data: 2020-09-22 15:34:26
    Temat: Re: Wypowiedzenie kredytu odnawialnego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2020 15:30:27 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Sam sobie odpowiedziałeś ;-)

    No ale takie to są min. 4 (skarbonka, żubr, alior, boś - w zależności od frakcji
    władzuchny), no i jeszcze bgk (ale tam o KO nie tak łatwo dla fizola), nie mówiąc o
    spółdzielniach.

  • 12. Data: 2020-09-22 15:59:20
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-09-22 o 14:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy klientka banku osoba fizyczna której bank wypowiada umowę kredytu
    > odnawialnego ma jakakolwiek formę obrony?
    > Nie jest to decyzja administracyjna, a jaka?
    > Cyt. "Z powodu" "Utrata zdolności kredytowej" bez jakiegokolwiek
    > dalszego uzasadnienia.
    > Banki niczego nie uzasadniają?

    A utrata zdolności kredytowej nie jest wystarczającym uzasadnieniem?
    P.G.

  • 13. Data: 2020-09-22 16:08:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    > A utrata zdolności kredytowej nie jest wystarczającym uzasadnieniem?
    > P.G.

    Tym bardziej, że gdzieś tam sie przewinęło słowo "egzekucja". To dla
    banku będzie wystarczający powód.

    KJ

    "I'd love to go out with you, but I want to spend more time with my blender."

  • 14. Data: 2020-09-22 17:25:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zajęcie na rachunku wystarczającym powodem? To powinni pozamykać kilka procent
    rachunków.
    O, nie zapłaciłeś mandatu!

    -----

  • 15. Data: 2020-09-22 17:31:16
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.09.2020 o 14:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skoro kiedyś przyznali, a nic się nie zmieniło?

    ale w banku mógł się zmienić sposób liczenia zdolności kredytowej

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 16. Data: 2020-09-22 17:31:54
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.09.2020 o 15:00, Michał Jankowski pisze:

    > Klient, któremu wypowiedziano kredyt, pewnie od razu jest na czarnej
    > liście i już nowego nie dostanie.
    >
    >   MJ

    skąd taka myśl? jak nie miał zaległości to może wnioskować od razu od nowy

  • 17. Data: 2020-09-22 17:33:26
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.09.2020 o 17:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zajęcie na rachunku wystarczającym powodem? To powinni pozamykać kilka
    > procent rachunków.
    > O, nie zapłaciłeś mandatu!

    powodem jest brak zdolności kredytowej, jasno to napisali

  • 18. Data: 2020-09-22 17:34:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    ąćęłńóśźż <...@...pl> writes:

    > Zajęcie na rachunku wystarczającym powodem? To powinni pozamykać kilka procent
    rachunków.
    > O, nie zapłaciłeś mandatu!
    Tak. Jeszcze nie tak dawno egzekucja praktycznie przekreślała uzskanie
    kredytu (nie wiem jak z wypowiedzeniem już istniejących)

    Dopiero od jakiegoś czasu banki zluzowały.

    Poza tym "pan ogonek" jak zwykle sprowadza sprawę do absurdu.
    Strzelam, że w tym wątku chodzi o trochę większą kwotę zajęcia niż
    mandat.
    KJ

    Samsung Wave to badziewie ...

  • 19. Data: 2020-09-22 17:51:53
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.09.2020 o 17:34, Kamil Jońca pisze:

    > Poza tym "pan ogonek" jak zwykle sprowadza sprawę do absurdu.
    > Strzelam, że w tym wątku chodzi o trochę większą kwotę zajęcia niż
    > mandat.
    > KJ

    mandat to zwykle kilkaset złotych, zostanie to pobrane z konta + 30 zł
    kosztów i sprawa załatwiona, ale widać tutaj problem jest większy

    najpierw bank nie powiedział dlaczego wypowiedział umowę, później jednak
    się okaząło, że napisał "brak zdolności", teraz już wiemy że jest egzekucja

    zupełnie się nie dziwię, że bank kredyt wypowiedział, to zupełnie naturalne

    jak się klient ogarnie, pospłaca to może wnioskować o kolejny limit

  • 20. Data: 2020-09-23 07:11:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zajęcie wisiało od kilku lat (podobnie jak skarga przez WSA).
    Wieloletnia klientka.
    I nagle się bankowi odmieniło.

    Efekt być może odmiejscowienia rachunków i zamiany białka w marmurkach gdzie wszyscy
    się znali z widzenia w zdalne białkoboty.

    -----