    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 22 Sep 2020 06:13:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wypowiedzenie kredytu odnawialnego
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2020 15:00:12 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:
> [...]
    parametry, jakie bank przyjmuje.

    dla bardzo głupich klientów, którzy do tego dopłacają. Niech lepiej sobie KK gdzieś
    weźmie (np. w santanderze, darmowa i jeszcze jej moneyback dopłacą).

    > Klient, któremu wypowiedziano kredyt, pewnie od razu jest na czarnej
    > liście i już nowego nie dostanie.

    Może i tak, choć to w sumie przegięcie - jeśli powodem nie jest jakieś uchybienie w
    wykonywaniu umowy, a tylko uznaniowa (ze strony banku) "utrata zdolności kredytowej".
    Bo jeśli "naprawdę nic się nie zmieniło", to w BIK jest czysto - chyba że brudem jest
    wpis o wypowiedzeniu kredytu przez bank.
    Zawsze można próbować z KK do 4k limitu.
    Oraz ze skargą do UOKiK i Rzecznika Finansowego (to tak, żeby się lepiej poczuć).

    A ogólnie należy dbać o posiadanie "relacji z bankiem" - tzn. z kilkoma bankami na
    wszelki wypadek - np. taki milek po pół roku posiadania ROR z min. wpływem 1k/mc
    oferuje KK na 50k - i naprawdę je daje (bo taki santander potrafi oferować - i to
    nawet nie po pół roku, limit 4k na "klik" pojawia się - a przynajmniej pojawiał -
    zaraz po założeniu konta - ale czasem mimo jakichś wielkich ofert na "klik" dostaje
    się odmowę - zwykle przy próbie wzięcia trzeciej KK - dopiero przez telefon mi się to
    udało ;)
    W bnp mam puste konta - i też oferty na "klik", choć nie testowałem, bo KK mają
    płatne. Ale w ich "punkcie" dostałem najszybszą KK w historii - po godzinie od "dzień
    dobry" już nią zapłaciłem - więc tam też ratunku szukać można.