  • 21. Data: 2017-05-12 08:51:31
    Temat: Re: Wplatomat do kantoru?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy AliK powiadamia mailowo niezwłocznie po zwiększeniu salda rachunku, czy raczej
    trzeba warować na www?

    -----

  • 22. Data: 2017-05-12 10:10:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-12 o 08:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy AliK powiadamia mailowo niezwłocznie po zwiększeniu salda rachunku, czy raczej
    trzeba warować na www?

    od razu.

    --
    Pete

  • 23. Data: 2017-05-12 10:30:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A po jakim czasie nastepuje w AliK automatyczne wylogowanie ze strony kup-sprzedaj?

    -----

  • 24. Data: 2017-05-12 12:25:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-12 o 10:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > A po jakim czasie nastepuje w AliK automatyczne wylogowanie ze strony kup-sprzedaj?

    Czekałem prawie 10 minut i nie wylogowało mnie

    --
    Pete

  • 25. Data: 2017-05-27 18:59:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy przelewy europejskie z Alika walutowego (eur) są bezpłatne zawsze, czy tylko przy
    jednoczesnym alikowym zakupie danej kwoty (pojawiająca się opcja "zakupione środki
    przelej do ...")?

    -----

  • 26. Data: 2017-05-29 00:02:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-27 o 18:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy przelewy europejskie z Alika walutowego (eur) są bezpłatne zawsze, czy tylko
    przy jednoczesnym alikowym zakupie danej kwoty (pojawiająca się opcja "zakupione
    środki przelej do ...")?

    Zawsze i ile nie przekroczy łącznie sumę wszystkich kupionych jednostek
    waluty pomniejszonych o zrealizowane przelewy.
    Czyli sumuje wszystkie kupione i łącznie tyle możesz przelać (w dowolnym
    momencie)

    --
    Pete