  • 1. Data: 2017-05-03 08:15:06
    Temat: Zlecenie stałe TM-Alior
    Od: Heniek <h...@g...com>

    Jest niewykonalne.
    Zna ktoś logiczne wytłumaczenie dlaczego?
    Że regulamin tak mówi mnie nie przekonuje.

    --
    Heniek

  • 2. Data: 2017-05-03 09:35:41
    Temat: Re: Zlecenie stałe TM-Alior
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-03 o 08:15, Heniek pisze:
    > Jest niewykonalne.
    > Zna ktoś logiczne wytłumaczenie dlaczego?
    > Że regulamin tak mówi mnie nie przekonuje.

    Nie da się również ustanowić zlecenia stałego dla spłaty kredytu.
    Podejrzewam, że to wada systemu bankowego.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-05-03 15:05:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-05-17 o 09:35, Pete pisze:

    > Nie da się również ustanowić zlecenia stałego dla spłaty kredytu.
    > Podejrzewam, że to wada systemu bankowego.

    zawsze jest szansa, że zapomnisz i sobie naliczą kary umowne.

  • 4. Data: 2017-05-03 15:22:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    > zawsze jest szansa, że zapomnisz i sobie naliczą kary umowne.

    Ale problem (?) w tym, że człowiek w banku może to zrobić, tzn ustanowić
    automatyczną spłatę z ROR.
    Z tym, że takiego zlecenia nie widać nigdzie w systemie internetowym.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2017-05-03 18:50:05
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2017-05-03 o 08:15, Heniek pisze:
    > Jest niewykonalne.
    > Zna ktoś logiczne wytłumaczenie dlaczego?
    > Że regulamin tak mówi mnie nie przekonuje.

    Yyyy... to czemu ja widzę po kliknięciu "przelewy" pozycję "zlecenie
    stałe" drugą od lewej? I czemu w tej chwili mam ustawione bez problemów
    dwa zlecenia stałe, a miałam trzy, tylko już spłaciłam kredyt?

    - -
    Nika

  • 6. Data: 2017-05-04 11:27:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-03 o 18:50, Nika pisze:

    > Yyyy... to czemu ja widzę po kliknięciu "przelewy" pozycję "zlecenie
    > stałe" drugą od lewej? I czemu w tej chwili mam ustawione bez problemów
    > dwa zlecenia stałe, a miałam trzy, tylko już spłaciłam kredyt?

    A te zlecenia to masz do Aliora?
    I kredyt tamże?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2017-05-04 19:27:17
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2017-05-04 o 11:27, Pete pisze:

    > A te zlecenia to masz do Aliora?
    > I kredyt tamże?

    OK, nie zrozumiałam. Myślałam, że chodzi o ustalenie zlecenia stałego W
    TM-Alior, nie DO TM-Alior. Ja mam zlecenia W TM Alior DO innych banków
    (CA, Millennium i nie pomnę, gdzie trzecie.)

    - -

    Nika