  • 1. Data: 2017-05-02 18:09:26
    Temat: Wplatomat do kantoru?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie da się rozsądnie (bez przewalutowania) wpłacić złotówek na konto "techniczne" w
    kantorze aliorowym?

  • 2. Data: 2017-05-02 18:52:31
    Temat: Re: Wplatomat do kantoru?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 2 May 2017 18:09:26 +0200, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    >Nie da się rozsądnie (bez przewalutowania) wpłacić złotówek na konto "techniczne" w
    kantorze aliorowym?
    Dawało się wpłacać w okienku tj. w oddziale Aliora. Zmieniło się coś?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2017-05-02 20:12:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W tygodniu 8-16 i to w co piątym oddziale?
    Zniechęcają jak mogą :-(

    -----

  • 4. Data: 2017-05-03 20:48:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W DC wszystkie oddziały 10-18 - ja wolałbym 8-16, mógłbym spokojnie iść przed pracą.
    A jest jakiś problem z kasami ? Sądziłem, że wszystkie oddziały mają obsługę PLN,
    jedynie niektóre bez awizowania tylko do 5k (ale to są jacyś "partnerzy" czy
    "agenci") - z resztą sprawdź na stronie IKA, tam jest podane dokładnie co dany
    oddział obsługuje.
    Jak sobie wypłacałem euro to obok mnie gość wpłacał 80k euro ;>
    A jak nie masz w sensownej odległości oddziału aliora to jakiś inny bank z darmową
    kasą czy wpłatomatem, oczywiście też z darmowym prowadzeniem, i przelew na konto
    złotówkowe w IKA.
    Może być db, mBąk (wpłacać można zastrzeżoną kartą, za którą nie ma opłat), inteligo
    (chyba można wpłacać blikiem) i ew. inni - te, które podałem, znam.

  • 5. Data: 2017-05-04 00:11:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tyle że to wszystko trwa ze dwa-pięć (jak jest święto) dni.
    Przykładowo jak coś kupisz (lub chcesz kupić) w piątek, chcesz zapłacić, a nie masz
    dość środków akurat w kantorze.

    -----

  • 6. Data: 2017-05-04 08:58:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-04 o 00:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tyle że to wszystko trwa ze dwa-pięć (jak jest święto) dni.
    > Przykładowo jak coś kupisz (lub chcesz kupić) w piątek, chcesz zapłacić, a nie masz
    dość środków akurat w kantorze.

    jest przelew ekspresowy, blik, bm.pl...

    --
    Pete

  • 7. Data: 2017-05-04 09:29:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jasne (zresztą w weekend czy święta i tak nie pójdzie, zapewne wg banków najlepsze
    zakupy na np. ebay'u robi się w dni robocze w godz. 10-16), wszystko żeby utrudnić
    życie i odstręczyć klientów (ostatnio dzwonili z jakiegoś dużego oddziału a., bla bla
    jesteśmy najlepsi i najdoskonalsi, zapytałem czy mają kasę, długa cisza i koniec
    rozmowy).
    Siedzi w takim oddziale kilka-kilkanaście osób, robi wrażenie (udając, że pracują -
    pewnie coś kupują na ebay'u ;)) i nie ma kasy => ŻENUJĄCE.
    Dla odmiany wbk ma wpłatomaty 7/24, ale fx działa tylko pn.-pt. do 17:45, znów nie
    wiadomo śmiać się czy płakać.

    -----

  • 8. Data: 2017-05-04 10:00:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-04 o 09:29, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    pewnie coś kupują na ebay'u ;)) i nie ma kasy => ŻENUJĄCE.
    > Dla odmiany wbk ma wpłatomaty 7/24, ale fx działa tylko pn.-pt. do 17:45, znów nie

    Pieprzysz, za przeproszeniem.
    Każdy z trzech ww. działa w weekendy i święta. A reszty nie ma sensu
    komentować.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2017-05-04 10:25:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    > -----

    >Pieprzysz, za przeproszeniem.
    >Każdy z trzech ww. działa w weekendy i święta. A reszty nie ma sensu
    >komentować.

    Blik ma tylko male kwoty, o ile dobrze pamietam.

    Ale dwa systemy wystarcza. Tylko czy obsluguja AK ?

    J.

  • 10. Data: 2017-05-04 10:52:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, a gdzie i na jak wspaniały % trzymasz kasę (w PLN), że opłaca się robić taką
    awanturę, zamiast trzymać jakiś zapas w IKA?
    I to nie w złotówkach, tylko w walucie, bo w weekendy IKA zwiększa spread i też
    kiszka.