  • 1. Data: 2017-04-28 22:52:34
    Temat: Raty 0% na Allegro
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć, jak "krowie na rowie" (czyli w prostych,
    żołnierskich słowach) kto płaci bankowi za takie kredyty. Nie wyobrażam
    sobie by bank dał komuś, cokolwiek za darmo. Zero prowizji, zero
    procentów.. więc po licho pożyczać? No chyba że chodzi o coś innego?
    Pranie? Ale pożyczają Alior i mBank więc chyba raczej nie.
    Sprzedawcy też chyba nie płacą, bo ceny przed i po wprowadzeniu rat0%
    nie uległy zmianie. To co? Arabskie banki to też nie są więc co?

    PS Dotyczy to także innych rat 0% i innych kredytodawców.

  • 2. Data: 2017-04-29 04:08:17
    Temat: Re: Raty 0% na Allegro
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-28 o 22:52, jo44 pisze:
    > Czy ktoś może mi wytłumaczyć, jak "krowie na rowie" (czyli w prostych,
    > żołnierskich słowach) kto płaci bankowi za takie kredyty

    Sprzedawca?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-04-29 08:11:11
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > nie uległy zmianie. To co? Arabskie banki to też nie są więc co?
    >
    > PS Dotyczy to także innych rat 0% i innych kredytodawców.

    Przeczytaj dokładnie regulamin.
    Przy większej ilości rat jest wymagane np ubezpieczenie.
    a jak nie ma ubezpieczenia i jest identycznie tak samo w ratch i bez
    rat, to pewnie za spóźnienie w płatności
    lub jakieś inne niedociągnięcie jest opłata rzędu 50zł.
    Jak ktoś nie ma na zakup jednorazowy i bierze na 12 rat po 200zł,
    to jest duża szansa, że zapłaci na poczcie albo się spóźni inaczej i już
    firma zarobi więcej niż na odsetkach.

  • 4. Data: 2017-04-29 15:20:37
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    On 2017-04-29 08:11, cef wrote:
> [...]
    > Jak ktoś nie ma na zakup jednorazowy i bierze na 12 rat po 200zł,
    > to jest duża szansa, że zapłaci na poczcie albo się spóźni inaczej i już

    i po co piszesz takie głupoty?
    za opóźnienie w płatności nie możesz naliczyć nic oprócz odsetek.

  • 5. Data: 2017-04-29 16:29:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-29 o 15:20, Nikt pisze:

    > i po co piszesz takie głupoty?
    > za opóźnienie w płatności nie możesz naliczyć nic oprócz odsetek.

    Może teraz tak jest.

  • 6. Data: 2017-04-30 12:03:33
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Czy ktoś może mi wytłumaczyć, jak "krowie na rowie" (czyli w prostych,
    > żołnierskich słowach) kto płaci bankowi za takie kredyty.

    - Allegro zarbia (i byc moze czesciowo dzieli sie z bankiem)
    - bank zarabia (szczegolowe informacje o danej osobie)

    PS
    Tam jest jeszcze Monedo (poza Aliorem i mBankiem).

  • 7. Data: 2017-04-30 20:03:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > i po co piszesz takie głupoty?
    > za opóźnienie w płatności nie możesz naliczyć nic oprócz odsetek.

    Ale za wysłanie monitu już tak. Spóźnisz się 3 dni i pozamiatane.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 8. Data: 2017-05-09 14:52:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 kwietnia 2017 20:03:25 UTC+2 użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał:

    > Ale za wysłanie monitu już tak. Spóźnisz się 3 dni i >pozamiatane.
    Sprawdź Sobie ile może bank naliczyć za opóźnienia w płatności i wtedy pisz.